Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 7 dagen

26-5-2007 16:45:33
Nog 7 dagen en het is zover.... een jaar lang zijn we bezig geweest met alle voorbereidingen...Nu is alles zo goed als inorde. Vandaag ben ik de laatste keer mijn trouwjurk gaan passen. Het zit als gegoten! En nu hangt het in mijn oude slaapkamer...Hopelijk zit het weer mee...
De stress valt mee, khad dat eigenlijk zelf niet verwacht...
Hopelijk ben ik binnen een paar dagen ook nog zo rustig.

Groetjes,

Veerle

veerle
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 197

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik26-5-2007 21:08:25

Hallo,
Goh leuk é zo aftellen. Bij ons nog 20 dagen, begin er ook wel naar te verlangen om de ganse dag de prinses van de dag te zijn!
Nu nog hopen op mooi weer.
Groetjes,
Mieke
15 06 07

wendy
2-6-2007
 Meld misbruik27-5-2007 10:36:12

Hey,

Wij trouwen ook op 2 juni :-)
spannend hé die laatste dagen! Wij hebben net de wijn gekozen voor het avondfeest en voor de rest is alles in orde! Nu hopen dat er de dag zelf niets misgaat!

Veel succes en geniet ervan!

groetjes,
Wendy

Lies
2-6-2007
 Meld misbruik27-5-2007 11:28:35

Hey Veerle en Wendy,
wij trouwen ook op 2 juni. Voorlopig vallen mijn zenuwen ook heel goed mee. Twee weken geleden had ik er precies meer last van!
Nu duimen dat de zon er weer een beetje doorkomt he :-) ik heb voor de zekerheid toch paraplu's gekocht...
Voor iedereen alvast een schitterende dag!

groetjes,
Lies

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik29-5-2007 8:40:39

Wij trouwen ook om 2 juni. Mijn zenuwen vallen ook nog heel goed mee. Ik heb er eigelijk nog helemaal geen. Iedereen vraagt er wel achter en zo is het precies dat de rest (familie en vrienden) meer zenuwachtig zijn dan wij.
Ik denk nu wel dat tegen zaterdag de zenuwen wel gaan komen. Ofwel vrijdagmiddag al omdat ik dan terug naar mijn ouders ga om daar de laatste nacht door te brengen.
Veel succes allemaal! Hopelijk gaat het zonnetje er toch nog doorkomen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...