Terug naar overzicht
Hallo,Goh leuk é zo aftellen. Bij ons nog 20 dagen, begin er ook wel naar te verlangen om de ganse dag de prinses van de dag te zijn!Nu nog hopen op mooi weer.Groetjes,Mieke15 06 07
Hey,Wij trouwen ook op 2 juni :-)spannend hé die laatste dagen! Wij hebben net de wijn gekozen voor het avondfeest en voor de rest is alles in orde! Nu hopen dat er de dag zelf niets misgaat!Veel succes en geniet ervan!groetjes,Wendy
Hey Veerle en Wendy,wij trouwen ook op 2 juni. Voorlopig vallen mijn zenuwen ook heel goed mee. Twee weken geleden had ik er precies meer last van!Nu duimen dat de zon er weer een beetje doorkomt he :-) ik heb voor de zekerheid toch paraplu's gekocht...Voor iedereen alvast een schitterende dag!groetjes,Lies
Wij trouwen ook om 2 juni. Mijn zenuwen vallen ook nog heel goed mee. Ik heb er eigelijk nog helemaal geen. Iedereen vraagt er wel achter en zo is het precies dat de rest (familie en vrienden) meer zenuwachtig zijn dan wij.Ik denk nu wel dat tegen zaterdag de zenuwen wel gaan komen. Ofwel vrijdagmiddag al omdat ik dan terug naar mijn ouders ga om daar de laatste nacht door te brengen.Veel succes allemaal! Hopelijk gaat het zonnetje er toch nog doorkomen.