Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen op kussen???

25-5-2007 23:14:39
Hallo,
Zijn er nog mensen die geen bruidskindjes hebben, en hoe brengen jullie de ringen dan aan, door wie?
Onze getuige zou het doen, maar me hebben nog een discussie hoe. Ik vond het wel mooi op een kussentje, maar volgens mijn ma is dat enkel wanneer er kindjes zijn.
Hoe brengen jullie de ringen naar voor?

Marjolijn

marjolijn
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 491

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik26-5-2007 0:17:15

Hoi,
Oorspronkelijk hadden wij ook geen bruidskindje, en ik had gedacht om de ringen aan twee rozen te binden en door een kindje dat in de viering aanwezig was te laten brengen. Intussen is dat kindje wel al omgedoopt tot bruidskindje... Maar andere ideeën die ik daarover ook al op dit forum gelezen heb, is de rozen te laten aanbrengen door de twee mama's: de mama van de bruid brengt haar dochter de ring van haar man en omgekeerd. Als je een kussentje leuk vindt, zou ik dat niet laten omdat er geen bruidskindje is! Ik vind niet dat dat per sé door een kindje moet aangebracht worden. Als de getuige dat aanbrengt, lijkt mij dat even goed. Of de misdienaar? Dat is misschien ook een idee.
Groetjes,
Ilse

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik26-5-2007 9:59:10

hallo,

wij hebben ook geen bruidskindjes. Wij doen onze ringen ook op zo'n kussentje maar leggen het al klaar op het altaar...

groetjes wendy
22-06-2007

Bie
27-10-2007
 Meld misbruik26-5-2007 10:24:12

Hoi,

Minder romantisch, maar ook mogelijk:
je kan de ringen ook door één van de getuigen laten brengen...

xxx
Bie

els
14-7-2007
 Meld misbruik26-5-2007 11:46:41

hey,

Ik dacht dat het de gewoonte was, als de getuigen de ringen afgeven,dat ze het dan in het doosje katen en zo afgeven?

Groetjes,Els
14/07/2007

Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik26-5-2007 12:20:26

Hey,

wij hadden nu ook wel bruidskindjes, maar hebben onze ringen gewoon aan de ceremoniemeester gegeven.
Die geeft die aan de pastoor en die legt die dan ok een schaaltje.
het is dan ofwel de pastoor zelf of de ceremoniemeester die de ringen gaat aangeven.
Groetjes,

Isabelle
Just married 19 mei 07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik26-5-2007 16:43:56

Het petekind van mijn vriend (dan 8) zal vanuit de kerk de ringen naar ons komen brengen. Niet op een kussentje, maar in een mooi doosje. Ik houd echt niet van die kussentjes.

Maar het is net wat je zelf wilt. Als jij het op een kussentje aangebracht wilt hebben, dan moet je dat gewoon doen. Mijn moeder zegt ook soms dingen die zij leuk vindt, maar waar ik eigenlijk anders over denk. Dan probeer ik toch daar niet al teveel naar te luisteren en te doen wat wij willen. Het is onze trouwdag!

Groetjes!

Veronique
1-9-2007
 Meld misbruik27-5-2007 11:38:54

Hey,

Wij laten door onze bloemist een bloem-ringdragertje maken. Das een klein boeketje voor mijn zusje die de ringen gaat dragen. Erin wordt een spiraal verwerkt waar de ringen ingestoken worden. Dit zal zo gemaakt worden dat dit past bij mijn bruidsboeket en de corsages van de mannen.
Ik heb bij de bloemist enkel gezegd hoe mijn kleed eruit zag - in welke kleur en hoe ik mijn boeket zie. Voor de rest laat ik hem de vrije keuze! En hij zei: dat zijn meestal de mooiste boeketten! Ben echt benieuwd. Het enige dat ik weet is dat het een druppelboeket wordt - van 1 meter lang (das het enige dat ik dus heb gezegd hoe het moest zijn).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...