Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer gastenboek leggen?

  25-5-2007 15:55:02
Hallo
Ik wou eens vragen of je de gastenboek legt bij zowel receptie als avondfeest, of enkel bij avondfeest?

groetjes

An
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 993


mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 17:40:46

Wij gaan onze gastenboek leggen als iedereen binnen is en het feest al een beetje op gang is.

xxx



Jan

 Meld misbruik25-5-2007 17:46:27

Normaal wordt het gastenboek er reeds geleged voor de eerste receptie. Meestal schrijft er op dat ogenblik niemand in, tenzij je de ceremoniemeester zou opdracht gegeven hebben om bij het binnenkomen van de gasten iets in het gastenboek te schrijven. Zo niet, kun je bij het afscheid hen vragen iets in jullie gastenboek te schrijven. Voor het avondfeest idem, maar je kunt eventueel de boek ook van tafel tot tafel laten rondgaan.



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik25-5-2007 19:33:26

hey,

Wij hebben gisteren ons gastenboek bij de feestzaal achtergelaten. Zij zorgen ervoor dat het eerst bij de receptie staat en daarna bij het avondfeest. Dat is daar zo de gewoonte.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 21:50:19

wij zullen het ook bij beide leggen. Een vriendin van mij legde het op een plaats waar mensen passeerden om naar toilet te gaan. Als je moet wachten dan schrijf je er zeker wat in.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...