Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie kent feestzaal Lucullus te Brasschaat...??

  25-5-2007 14:26:04
We hebben onze feest vastliggen bij salons Lucullus te Brasschaat..nu worden we geconfronteerd met een niet zo'n fijne situatie. We hadden de dj van onze voorkeur ruim een tijdje vastliggen. We wilden hem graag op ons feest omdat wij hem eerder zagen optreden en hij bracht er meteen de ambiance in + hij was relatief goedkoop. Opeens wordt ik geconfronteerd met een clausule in het contract, nl dat ik ofwel verplicht ben dj van de zaak te nemen (aan maar liefst 600 euro !!! (na 3u nog overuren te betalen)). Als ik eigen dj wens te nemen, dien ik de zaal een schadevergoeding te betalen van 350 euro ! Ik moet toegeven: wij zijn echt wel geschrokken van deze maatregel. Zijn er koppels die nog geconfronteerd werden met deze wanpraktijk (want spreken we hier uiteindelijk niet over 'koppelverkoop' ??)en hoe dat bij hen is afgelopen...? Uiteindelijk hebben we dus onze 1e dj moeten annuleren, die de regeling van de zaal ook niet erg 'betrouwbaar' noemt...

tom
18-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1632


Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 19:14:30

Hey,

Netjes is anders zeg! Geen wonder dat jullie geschrokken zijn, 600 euro of een boete van 350 euro! Dit is gewoon afzetterij.
Waarvoor dient die schadevergoeding eigenlijk? De zaal heeft er toch geen last van als je een andere dj neemt, lijkt me. Tenzij ze een procentje krijgen van de dj natuurlijk :-) .
Had de zaal jullie dit niet verteld toen jullie ze vastlegden?

Groetjes



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik26-5-2007 9:12:39

Hi Tom,

Ja, ik vind het ook schandalig, nu moet ik zeggen dat we dit in vrij veel feestzalen hebben gezien. Meestal staat er dan bij vermeld dat dit is omdat de dj de geluidsinstallatie van de feestzaal gebruikt. In onze zaal vragen ze daar €185 voor indien je je eigen dj meebrengt. Ik vind dit ook niet kunnen maar weet niet of je daar veel aan kan doen. Wij hebben uiteindelijk voor de huisdj gekozen omdat hij wel meeviel van prijs en er ook geen overuren moesten betaald worden.

Salons Lucullus is 1 van de mooiere zalen in het Antwerpse en ik vrees dat ze hier missschien wel een beetje misbruik van maken. Maar jullie hebben in ieder geval een goede keuze gemaakt. Ben er zelf nog niet naar een feest geweest maar al wel enkele keren gaan eten en het is echt super lekker. Wij zijn ook gaan informeren omdat we daar in de buurt wonen maar er was al geen plaats meer.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Isabelle
19-5-2007
 Meld misbruik26-5-2007 12:32:51

Denk er toch nog maar eens goed over na hoor welke DJ je neemt, want hij is wel diegene die je feest gaat "maken".
ik weet dat het allemaal veel geld kost, maar zo als je je eigen DJ neemt ben je wel zeker dat de sfeer er goed zal inzitten en dat je goede muziek zal hebben.

Denk er dus nog maar eens goed over na, of vraag aan de zaal naar adressen waar de DJ nog zal spelen of data wanneer hij daar gaat spelen en vraag of je ham al eens mag horen, dan weet je toch al iets meer.

Groetjes,

Isabelle
Just Married 19 mei 07



tom
18-5-2007
 Meld misbruik29-5-2007 9:21:04

ons 'verteld' natuurlijk niet, maar ergens stond het wel in kleine letteren in de voorwaarden. (die we niet tot het laatste detail gelezen hebben natuurlijk)
Uiteindelijk blijk ik dan nog een vergissing begaan te hebben, want ipv die 600 euro, blijkt die dj 750 euro te kosten !!



Luc
1-10-2007
 Meld misbruik4-7-2007 16:44:41

hallo,
wij zijn nog op zoek naar een dj regio antwerpen.

wie was jullie dj van voorkeur?
thx



tom
18-5-2007
 Meld misbruik4-7-2007 16:50:16

hey luc

wij hadden dj supreme aanvankelijk geboekt
Zij beschikken ook over een website..

Grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info