Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine tegenslagen/verschuivingen...

25-5-2007 13:15:43
Hallo allemaal,

Vandaag loopt alles beetje anders dan gepland... Ik heb speldjes voor in mijn haren en de kapster zei dat er dat te weinig waren, gelukkig kon ik dezelfde nog bijkrijgen in de winkel waar ik mijn bruidsjurk gekocht heb. Dus dat viel nog goed mee...

Maar nu belde ik ook voor de trouwringen af te halen op 1 juni, onze ringen worden zelf ontworpen en nu liet de juwelierster me weten dat ze 2 weken geleden zwaar gevallen is en haar planning nu heel verkeerd is gelopen omdat haar duim in het gips ligt... Het zou nog 2 weken duren eer de ringen af waren. Moet ik mij ongerust maken? Over 6 weken trouwen we al...wat als het uitloopt of ze die niet mooi meer kan maken met zo n gipsduim.

Ook had ik juwelen al besteld bij mijn bruidswinkel, maar nu heb ik vandaag een prachtige halsketting gezien met bijpassende oorbellen, ik wist niet wat doen... en heb dus gebeld naar mijn bruidswinkel om te vragen of ik die juwelen moest nemen. Ze begrepen het als ik andere wou en het was geen enkel probleem om ze terug te hangen (nu waren die juwelen apart bij mijn trouwkleed bewaard)... Dus ik heel blij, die nieuwe halsketting en oorbellen gekocht...hopelijk staat het ook bij mijn kleed en is het geen foute beslissing. Indien het echt niet mooi was bij mijn kleed mocht ik teruggaan en een ander juweeltje kiezen dat ik ook mooi vond, maar of ik mijn geld terugkrijg indien DAT OOK niet mooi is, dat denk ik niet...

Ook moest ik normaal het kleed voor de laatste (3de keer) gaan passen en nu belde die mevrouw net nog es terug (nadat ik haar al gebeld had voor dat juwelen-gedoe) dat ze dat weekend graag naar zee wou gaan en ik de enige met een pasbeurt was... Omdat ik zo tevreden ben over de service heb ik haar gezegd dat ze zeker naar de zee met haar familie mee moet gaan, dat mijn pasbeurt wel verschoven wordt...maar nu kon ze ten vroegste 8 juni. Is dit te laat? Stel dat het kleed dan niet goed is... als er nog iets aan verandert moet worden, het komt toch korterbij al...

Vandaag durf ik niemand meer bellen :-) het zijn maar kleine veranderingen maar toch maakt het mij n beetje zenuwachtig.

Groetjes,
Nathalie
07/07/07

Nathalie
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 221

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 13:31:45

Hey Nathalie!

Lijken mij eerder meevallers dan tegenvallers. Die juweliers/sters maken zelf meestal eerste ontwerpen en dan ontwerpen op papier en hebben meestal iemand die dan de juwelen ook voor hen makat/kan maken. Dat ze uitstel vraagt lijkt mij een goed teken, want volgens mij wil dat zeggen dat ze wil wachten om ze goed zelf te maken.
Ook die juweeltjes wisselen komt wel goed. Als je er zo'n goed gevoel bij had zal dat wel heel mooi worden. Past het toch niet dan kies je gewoon iets anders of voor op een ander moment dan je huwelijk.

Ook die pasbuert is geen probleem op 8 juni is nog een kleine maand voor je huwelijk. Dan kunnen ze nog een heel nieuw kleed in elkaar steken als 't moet ;).

Maak je maar geen zorgen, komt allemaal wel goed!

Groetjes,

Lies

Els
31-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 13:35:55

Hey,

Ik trouw op 31/08/07 en op 28/08/07 heb ik pas mijn laatste pasbeurt...
De retouches worden onmiddellijk gedaan en ik neem het dan ook mee.
Ik vind dit zelf ook zeer laat...

Onze trouwringen hadden wij zelf op een week tijd (hebben ze al sinds december). Onze datum die er in moest komen was nog onder voorbehoud want onze zaal lag nog niet vast. Ik belde om de datum dan te bevestigen, bleek dat de ringen al klaar waren! :-)
Gelukkig was de datum hetzelfde gebleven.

Maak je maar niet te veel zorgen! Iedereen heeft wel van die lastige zaken voor op het laatste moment!

Groetjes,
Els
31/08/07

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik25-5-2007 15:22:34

Ik begrijp dat je even nerveus wordt. Ik zou zelf ook zo zijn! Je bent ook zo afhankelijk van al die mensen!

Maar ik weet zeker dat het altijd in orde komt. Die mensen zijn hele dagen bezig met huwelijken en weten wel hoe belangrijk al die details zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...