Terug naar overzicht
Hey Nathalie!Lijken mij eerder meevallers dan tegenvallers. Die juweliers/sters maken zelf meestal eerste ontwerpen en dan ontwerpen op papier en hebben meestal iemand die dan de juwelen ook voor hen makat/kan maken. Dat ze uitstel vraagt lijkt mij een goed teken, want volgens mij wil dat zeggen dat ze wil wachten om ze goed zelf te maken.Ook die juweeltjes wisselen komt wel goed. Als je er zo'n goed gevoel bij had zal dat wel heel mooi worden. Past het toch niet dan kies je gewoon iets anders of voor op een ander moment dan je huwelijk.Ook die pasbuert is geen probleem op 8 juni is nog een kleine maand voor je huwelijk. Dan kunnen ze nog een heel nieuw kleed in elkaar steken als 't moet ;).Maak je maar geen zorgen, komt allemaal wel goed!Groetjes,Lies
Hey,Ik trouw op 31/08/07 en op 28/08/07 heb ik pas mijn laatste pasbeurt... De retouches worden onmiddellijk gedaan en ik neem het dan ook mee.Ik vind dit zelf ook zeer laat...Onze trouwringen hadden wij zelf op een week tijd (hebben ze al sinds december). Onze datum die er in moest komen was nog onder voorbehoud want onze zaal lag nog niet vast. Ik belde om de datum dan te bevestigen, bleek dat de ringen al klaar waren! :-)Gelukkig was de datum hetzelfde gebleven.Maak je maar niet te veel zorgen! Iedereen heeft wel van die lastige zaken voor op het laatste moment!Groetjes,Els31/08/07
Ik begrijp dat je even nerveus wordt. Ik zou zelf ook zo zijn! Je bent ook zo afhankelijk van al die mensen! Maar ik weet zeker dat het altijd in orde komt. Die mensen zijn hele dagen bezig met huwelijken en weten wel hoe belangrijk al die details zijn.