Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dia- of powerpointvoorstelling door familie ineengestoken op avondfeest

  24-5-2007 23:13:16
Hoi allemaal,

Hebben jullie er een idee van of iemand van jullie familie "iets" in elkaar gaan steken voor op het avondfeest, zoals een fotovoorstelling van "het leven van de bruid en bruidegom tot hiertoe"?
Ik moet zeggen, ik zou dat heel leuk vinden als iemand zoiets zou doen, maar dat moet natuurlijk ergens spontaan komen... Of geven jullie hierontrent een hint aan vrienden of familie?

xxx
Bie

Bie
27-10-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 871


Lies
30-6-2007
 Meld misbruik25-5-2007 9:44:55

Hoi!

bij ons zijn er al heel wat plannen, maar natuurlijke 'geheim', al laten heel wat mensen af en toe wel 'iets' vallen.
Wij hebben er zelf nooit achter gevraagd, dat doe je ook niet vind ik, het moet inderdaad spontaan zijn.
Bij ons is het in een bepaald vriendengroepje wel traditie dat er iets gedaan wordt, dus die zijn sowieso wat van plan. Daarnaast heeft mijn broer mee de uitnodiging ontworpen en stond er stiekem bij 'voor geheime plannen en dan zijn mailadres', dus dat nodigt ook wel wat uit...
Ik ben in elk geval heel benieuwd!
Lies
2 en 30 juni



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik25-5-2007 11:56:34

Hey,

wij hadden een powerpointpresentatie voorzien naar aanloop van de openingsdans, omdat ons nummertje te lang was. Mijn vader heeft toen gevraagd of hij die mocht maken, wij moesten enkel de foto's aanleveren. Mijn verloofde was niet zo enthousiast, maar de avond zelf was het schitterend. Mijn vader had ook filmpjes gebruikt van toen Michael en ik nog klein waren en had dat tot één geheel verwerkt. Héél emotioneel moment, en we hadden het totaal niet verwacht.

Groetjes,
Lieve



Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:42:38

Dag Bie,

wij veronderstellen dat wij ook een powerpoint presentatie zullen krijgen, eigenlijk hadden we dat zelf een beetje voorgesteld en we hebben het zo aangepakt: wij hebben zelf een powepoint presentatie naar vrienden en familie gestuurd, mat daarin oa dat ze die datum moeten vrijhouden en info ivm logies etc. Daarin hebben we ook gezegd dat als mensen leuke foto's of anekdotes of dergelijke hadden over onze brave en minder brave jeugd, ze dat steeds mogen doorsturen naar onze getuigen zodat iedereen die avond eens goed kan lachen... Zo is het idd niet spontaan, maar dat vind ik eigenlijk niet erg. 't is wel nog altijd een verassing wat het gaat worden!
groetjes,
Aurélie



MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik25-5-2007 15:05:05

Misschien een stomme vraag, maar hoe doe je dat praktisch? Hoe kom je van foto tot een powerpointpresentatie? En waar haal je zo'n projector?

Groetjes,

Monia



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik25-5-2007 19:11:46

Ik laat me lekker verrassen.



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik25-5-2007 19:12:10

Sorry, wij natuurlijk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...