Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanaf welke leeftijd op het feest?

24-5-2007 19:03:20
Hallo,
zijn er bij jullie op het avondfeest kinderen bij? En vanaf welke leeftijd dan?
Mijn broer zou zijn kindje 's avonds ook willen meenemen. Hij is dan 4,5 jaar. Aangezien hij ook één van mijn bruidskindjes is én mijn petekindje is hij er al van 's morgens vroeg bij.
Gaat dit dan niet véél te vermoeiend zijn voor hem? En is dat sowieso niet een beetje raar om zo een klein kindje mee aan de erentafel te hebben zitten?
Hij gaat zich er te pletter vervelen, vrees ik.
Wat denken jullie?
groetjes,
Kim

kim
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 385

veronique
30-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 19:10:16

hallo Kim,

Mijn eigen kindjes jongen van 6j en meisje van 4.5j gaan ook heel de dag mee en natuurlijk ook op het feest en als ze moe zijn mogen ze van mij in de zaal slapen, gebeurt toch maar één keer dat ze het huwelijk van mama en papa meemaken. Moet wel zeggen als mijn schoonmoeder naar huis gaat zal tssen 1 en 2 zijn dat zij de kindjes mee naar huis neemt zodat we wel kunnen genieten van onze huwelijksnacht.

groetjes
vero 30/06/07

els
14-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 19:14:02

hey,

We gaan onze kindjes ook meenemen op het feest. Ze zijn dan 6.5 en 4.5 jaar.
Wij gaan bedjes meenemen voor als ze moe zijn. Dan zetten we ze ergens appart en kunnen ze wat slapen.
Ik weet nu niet hoe lang het zoontje van je broer kan wakker blijven, maar die van ons zijn gewoon om later te gaan slapen onder de vakantie en in het weekend.
Uw broer zal voor zijn zoontje wel wat speelgoed meenemen zodat hij zich niet verveeld zeker?

Groetjes, Els
14/07/2007

Veerle

Meld misbruik24-5-2007 19:43:51

Dag Kim,

wij hebben zes bruidsbindjes tussen 9j en anderhalf jaar. Zij blijven allemaal de hele dag bij ons, tot en met de receptie. De kindjes zijn de kinderen van mijn vriend zijn broer en zus. Hun schoonouders zijn uitgenodigd op onze receptie en nadien, als zij naar huis gaan, vertrekken de kindjes samen met hen.
Wij hebben eraan gedacht de oudste twee eerst wel op de feest te laten (eentje is petekind van mijn vriend en ze wonen in USA, dus echt veel zien we ze niet), maar uiteindelijk hebben we besloten -in samenspraak met de ouders- van het toch niet te doen.
Wij hebben dus geen kinderen op de feest.

Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

davida
7-9-2008
 Meld misbruik24-5-2007 20:46:40

hey

op onze trouw waren er geen kindjes aanwezig wij wilden dat niet.onze eigen kindjes zijn na de receptie weggegaan ze waren al de hele dag mee.ik ging zeker niet van ons feest kunnen genieten zoals ik nu heb gedaan.ze gingen constant rond mij hangen en als ze moe worden ging dat ook nie gaan.er heeft ook niemand iets gezegd dat hun kinderen niet mee mochten maar als je daar zelf geen probleem mee zou hebben dan zou ik dat aan hen over laten.

grtjs

lies
5-5-2007
 Meld misbruik24-5-2007 21:35:58

Hey,

de bruidskindjes en de andere kindjes zijn op ons feest gebleven tot na de receptie. Leek ons beter want als ze later blijven zijn ze toch al redelijk moe.

Groetjes,
Lies
05.05.07

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 21:37:02

Hallo Kim,

bij ons zijn er ook kindjes op het feest. Mijn nichtje dat bruidskindje is gaat wel rond 9u naar huis zij is 4 jaar. Maar de andere 3 kindjes die voorlopen blijven wel. Die zijn tussen de 6 en 3 jaar. Dat zijn de kinderen van mijn vriend zijn broer. We hadden liever geen kinderen op het avondfeest maar daar hebben die kindjes hun ouders anders over beslist. Ze gaan trouwens de week voor ons huwelijk nog papa en mama worden van een 4e kind en brengen dat bolleke van amper een week oud ook mee. Dat vinden wij echt niet verantwoord maar ze doen hun zin. Ook al hebben we al laten merken dat we dat niet zien zitten. We kunnen er niks aan doen. Wijzelf hadden dus ook liever een avodfeest zonder kinderen gehad.

Groetjes,

Sarah

Bie
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 7:25:29

Hoi,

Onze bruidskinderen vertrekken allemaal na de receptie. Als je de kinderen langer laat blijven, is het probleem dat je echt niet weet wanneer ze moe gaan worden. En een avondfeest kan lang duren he. Als er dan al iets voorzien is om die kinderen te laten slapen, is er altijd iemand die even moet weglopen van tafel. Om dan nog maar te zwijgen van de momenten dat ze eventueel niet kunnen of willen slapen. Ik zou het echt niet doen, maar ieder zijn keuze natuurlijk!

xxx
Bie

Caroline
18-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 7:31:25

Het jongste bruidskindje bij ons is 2 jaar.Dit is het kindje van mijn zus. Zij woont in Engeland met als gevolg dat ze hier in Belgie enkel nog mensen kent die aanwezig zijn op het feest. Problemen voor oppas dus, want andere mensen vertrouwt ze niet echt, of wil ze niet lastig vallen. dus het kindje gaat mee naar de avondfeest. Ze gaan een bedje meenemen zodanig dat ze wat kan slapen van zodra ze moe wordt (kinderen slapen toch overal eens ze moe zijn, we hebben dat al eens gezien op een trouwfeest). Persoonlijk had ik het ook liever anders gezien want ik heb nu schrik dat ijn zus haar niet voor 100% gaat kunnen amuseren maar het is haar beslissing hé en daar kan je niet echt tegenop gaan.

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik25-5-2007 9:14:25

hello,

Wij trouwen pas volgend jaar, maar hebben bij het opstellen van de voorlopige gasten lijst al vastegesteld dat er maar liefst 8 baby's/Peuters zullen zijn tussen de 6maand en 5 jaar. We hebben besloten om de ouders van deze kindjes toch subtiel aan te geven dat het beter zou zijn om een oppas te zoeken, maar uiteindelijk vind ik wel dat je niet voor hen kan beslissen...Ik hoop alleen dat sommige door hun kindjes niet vroeger naar huis zullen willen gaan, dat zou jammer zijn.
Misschien is het niet slecht dat je broer toch iets voorziet waar het kindje kan in slapen...

groetjes
Ilse
3mei2008

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 10:39:53

Hoi,
Bij ons hebben we er een leeftijd op geplakt: kinderen onder de 12 zijn niet mee gevraagd... Dat waren er bij ons maar liefst 17 (van de 90 gasten!). Ik vond dat het dan net iets te veel een kinderfeestje werd, ipv een echt huwelijksfeest. Voor kinderen van "dichte" familie, zoals bijv. een broer, zou ik een uitzondering maken, maar dan wel een bedje en speelgoed voorzien, natuurlijk!
groetjes,
Ilse

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 12:59:00

Mijn kinderen(of pubers) zijn wel de ganse dag aanwezig,zij worden om 24U00 verwacht aan de discobar,want zijn worden de dag na mijn trouw 13 jaar,en dan is het hun verjaardagsfeestje,daarom dat ij hebben gezegd dat zij allebei 2 vriendjes of vriendinnetjes mogen uitnodigen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...