Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsaccessoires

  24-5-2007 18:30:08
Heyla,

Mijn kleedje heb ik gepast, maar ben nu op zoek naar enkele accesoires... Ik dacht dat je dit in de winkel zelf kon krijgen, maar ben dit in alle spanning vergeten te vragen. 'k Moet onder andere nog panty's hebben... Kunnen jullie een winkel aanraden?

groetjes Jotje

Jotje
13-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1006


Bie
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 7:16:42

Hoi,
Ik ga gewoon panty's kopen in een kousenwinkel... Veritas ofzo. MIsschien dat als je iets speciaal wil met jaretellen dat je dan wel in een lingeriewinkel moet gaan!

xxx
Bie



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik25-5-2007 15:49:06

Ja nee... Mss indeed veritas, nog niet bij stilgestaan. Wil wel een kouseband te pakken krijgen, maar dat vind ik nergens momenteel...

groetjes Jotje



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-5-2007 10:55:50

hallo, in de veritas verkopen ze idd kousebanden. Ik heb mijn kousen gekocht bij Le Chapeau in Antwerpen (stay-ups, huidkleur met ivoren rand). Ze kosten 24 euro denk ik. In de veritas verkopen ze ook kousen, maar niet die dubbelkleurige.
Groetjes
ps: ik weet wel niet of ze ze bij LC in voorraad hebben, maar je kan ze wel bestellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...