Terug naar overzicht
Is er in je buurt geen gewoon schoonheidsinstituut? Misschien dat je daar terecht kan. Doe ik ook.En je hebt nog een paar dagen om een proef te laten doen! Bij mij kostte dat +/- 25 euro. Was er heel tevreden over!
Hello,Kijk anders eens op www.make-over.be Zij komen aan huis je bruidsmake-up verzorgen.GroetjesSandrina
Hoi GreetDat is inderdaad niet zo leuk!Ik moet zeggen dat ik dit niet tegen gekomen ben en heb er toch 6 uurtjes mee rond gelopen... En mijn tante gebruikt dat merk al jaren en zij heeft er ook nog geen last mee gehad... Daarom dat ik ook voor Myléne gekozen heb en ook omdat het veel goedkoper is dan een proffessionele visagiste (wat ik meestal té fel vind)Van welke regio ben je?Ik hoop dat je nog iemand vindt en dat alles goed verloopt!Veel succes!Veroniek20 07 2007
Dag Greet, Mag ik je vragen welke make up ze juist gebruikt heeft? Ik vermoed de oogschaduwcrème? Ik wil geen kritiek geven op een collega, verre van, maar het is wel heel belangrijk dat die make-up aangebracht wordt zoals het hoort, anders krijg je idd van die strepen in de plooi van je ooglid.Heb je je demonstratrice hierover al gesproken? Ik ben er zeker van dat ze liever zal hebben dat je eerlijk zegt wat je ervaring was met de make up. Op die manier kan ze er ook rekening mee houden in de toekomst.Wie weet past een ander product beter bij jou? Eventueel oogschaduwpoeder, ipv crème...Ik hoop hoe dan ook dat je een oplossing vindt voor je grote dag! Met Mylène of zonder, ik wens je een prachtig huwelijk!Groetjes,Marleen, Mylène demonstratrice
Beste Marleen,Inderdaad, geen kritiek op de demonstratrice want ik vond dat zij dat zeer goed deed.Als basis heeft ze een lichte kleur op mijn volledige oog gezet met zo'n (creme?)potlood en daarboven op legde ze dan met donkere oogschaduw accenten. Ik heb die avond ook gezegd dat dat ging samenzitten en heb dat ook laten zien. Haar bemerking was dat ze dat wel kon bijwerken. Maar dat is voor mij niet goed genoeg. Dat mag gewoon niet gebeuren.GreetP.S. Ik ben van antwerpen
beste greet,ik ben via de site terechtgekomen bij visagiste nada, zij is van mechelenhaar mailadres is visagiste@yahoo.comik ben ooit op zo'n demonstratie ook eens opgemaakt geworden maar ik vond er niks aan, er was niets dat ik zelf niet zou kunnen (niet dat dat zoveel is)vandaar dat ik toch liever wat meer betaal en hopelijk wel een stralend resultaat heb...groetjes!anja
Beste anja,Heb je een proefmake-up laten doen? En heb je daarvoor betaald?Greet02/06/2007
dag greet,omdat ik pas in september trouw, ga ik eind juni pas voor een proefmakeupdie proef is ook wel betalendik heb er hier op de site veel goede berichten over gelezen dus ik hoop ook op een goed resultaat maar helaas zal ik het je dus niet tijdig kunnen laten weten hoe het was...als je wil, kan ik je haar mailtje met alle info doormailen (prijzen en telefoonnummer)?groetjesanja
Anja,Als je dat zou willen doen, dan help je me al een eind verder.greetjaspers@hotmail.comBedankt,Greet02/06/2007
www.dewani.be Die mevrouw is ook professioneel bezig met maquillage!x