Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dipje door make-up

24-5-2007 15:20:29
Ik had het nooit gedacht maar 9 dagen voor onze trouw loopt er dus toch nog (iets kleins) mis. Ik had een afspraak gemaakt om mij te laten maquilleren op mijn grote dag door iemand van mylène. In ruil daarvoor moest ik dan zo'n avond organiseren. heb ik dus ook gedaan was allemaal heel tof en heel goed meegevallen behalve de make-up zelf :-(
De oogschaduw ging al na een uurtje helemaal samenkoeken in de plooien van mijn ogen. Dat heb ik met mijn gewone make-up dus niet hé. Dus afspraak afgezegd. Maar nu weet ik niet wat ik moet doen. Ben al overal opzoek geweest naar een visagiste tegen een schappelijke prijs en vind er geen. Bovendien weet ik ook nooit of die wel goed zijn.

Heeft er iemand een beetje raad?

Greet
02/06/2007

Greet
2-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 274

els
7-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 15:25:42

Is er in je buurt geen gewoon schoonheidsinstituut? Misschien dat je daar terecht kan. Doe ik ook.

En je hebt nog een paar dagen om een proef te laten doen!
Bij mij kostte dat +/- 25 euro. Was er heel tevreden over!

Sandrina
28-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 15:42:11

Hello,

Kijk anders eens op www.make-over.be Zij komen aan huis je bruidsmake-up verzorgen.

Groetjes
Sandrina

Veroniek

Meld misbruik24-5-2007 16:01:53

Hoi Greet

Dat is inderdaad niet zo leuk!

Ik moet zeggen dat ik dit niet tegen gekomen ben en heb er toch 6 uurtjes mee rond gelopen... En mijn tante gebruikt dat merk al jaren en zij heeft er ook nog geen last mee gehad... Daarom dat ik ook voor Myléne gekozen heb en ook omdat het veel goedkoper is dan een proffessionele visagiste (wat ik meestal té fel vind)

Van welke regio ben je?

Ik hoop dat je nog iemand vindt en dat alles goed verloopt!

Veel succes!
Veroniek
20 07 2007

marleen
22-4-2006
 Meld misbruik24-5-2007 16:04:39

Dag Greet,

Mag ik je vragen welke make up ze juist gebruikt heeft? Ik vermoed de oogschaduwcrème? Ik wil geen kritiek geven op een collega, verre van, maar het is wel heel belangrijk dat die make-up aangebracht wordt zoals het hoort, anders krijg je idd van die strepen in de plooi van je ooglid.

Heb je je demonstratrice hierover al gesproken? Ik ben er zeker van dat ze liever zal hebben dat je eerlijk zegt wat je ervaring was met de make up. Op die manier kan ze er ook rekening mee houden in de toekomst.

Wie weet past een ander product beter bij jou? Eventueel oogschaduwpoeder, ipv crème...

Ik hoop hoe dan ook dat je een oplossing vindt voor je grote dag! Met Mylène of zonder, ik wens je een prachtig huwelijk!

Groetjes,

Marleen,
Mylène demonstratrice

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 16:24:59

Beste Marleen,

Inderdaad, geen kritiek op de demonstratrice want ik vond dat zij dat zeer goed deed.

Als basis heeft ze een lichte kleur op mijn volledige oog gezet met zo'n (creme?)potlood en daarboven op legde ze dan met donkere oogschaduw accenten.
Ik heb die avond ook gezegd dat dat ging samenzitten en heb dat ook laten zien. Haar bemerking was dat ze dat wel kon bijwerken. Maar dat is voor mij niet goed genoeg. Dat mag gewoon niet gebeuren.

Greet

P.S. Ik ben van antwerpen

anja
1-9-2007
 Meld misbruik24-5-2007 16:44:09

beste greet,

ik ben via de site terechtgekomen bij visagiste nada, zij is van mechelen
haar mailadres is visagiste@yahoo.com
ik ben ooit op zo'n demonstratie ook eens opgemaakt geworden maar ik vond er niks aan, er was niets dat ik zelf niet zou kunnen (niet dat dat zoveel is)
vandaar dat ik toch liever wat meer betaal en hopelijk wel een stralend resultaat heb...

groetjes!
anja

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 17:14:44

Beste anja,

Heb je een proefmake-up laten doen? En heb je daarvoor betaald?

Greet
02/06/2007

anja
1-9-2007
 Meld misbruik24-5-2007 17:30:03

dag greet,

omdat ik pas in september trouw, ga ik eind juni pas voor een proefmakeup
die proef is ook wel betalend
ik heb er hier op de site veel goede berichten over gelezen dus ik hoop ook op een goed resultaat maar helaas zal ik het je dus niet tijdig kunnen laten weten hoe het was...
als je wil, kan ik je haar mailtje met alle info doormailen (prijzen en telefoonnummer)?

groetjes
anja

Greet
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 17:31:53

Anja,

Als je dat zou willen doen, dan help je me al een eind verder.

greetjaspers@hotmail.com

Bedankt,
Greet
02/06/2007

didin

Meld misbruik25-5-2007 9:44:09

www.dewani.be
Die mevrouw is ook professioneel bezig met maquillage!
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...