Nu Online
Momenteel zijn er 55 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe "bedankje" per koppel geven?

24-5-2007 0:04:53
Hallo iedereen,
wij zijn aan het twijfelen of we een "bedankje" per koppel of per persoon zouden voorzien...hoe doe je dit praktisch?
Hoe geef je aan dat er maar één voor twee mensen bedoeld is? Gaat er niemand één te veel nemen? Kunt het toch moeilijk terug afnemen!? Maar dan klopt je aantal ondertussen natuurlijk wel niet meer...
bedankt voor de tips.
Groetjes.

kim
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 436

els
14-7-2007
 Meld misbruik24-5-2007 5:37:56

hey,

Wij geven het persoonlijk af per koppel.
Als je het ergens neerzet, zal je er zeker meer moeten maken.
Er zullen er altijd wel zijn die er te veel nemen, ook al schrijf je het erbij.

Groetjes, Els
14/07/2007

katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik24-5-2007 7:52:43

Ik denk dat het er ook aanligt wat het prijskaartje is van jullie bedankjes.
Wij geven merci - chocolaatjes. Iedereen krijgt een zakje mee. We zorgen sowieso voor reserve, de rest van de chocolaatjes eten wij gewoon zelf lekker op!
Als je één per koppel wilt geven, dan denk ik dat je het best de bedankjes persoonlijk afgeeft wanneer deze mensen naar huis gaan.

Groetjes

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 8:26:40

Hallo Kim,

Wij hebben ook een bedankje per persoon voorzien, kan natuurlijk nog altijd dat er natuurijk mensen zijn die er meer meenemen voor hun kinderen ofzo, dat hebben we er ook wel wat bijgeteld.
Wat wij ook al hebben gezien op huwelijken is dat het personeel van de zaal de bedankjes uitdeelt bij het verlaten van het feest.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik25-5-2007 14:44:20

wij geven ook bedankjes per persoon...
voor de vrouwen een proefbuis gevuld met badzout en voor de mannen een proefbuis gevuld met cremejenever.

Deze zullen op de tafels staat of in de borden liggen zodat ze ze zeker niet zullen vergeten (we zijn er nog niet echt uit)

We liggen ongeveer aan 100 euro voor alle bedankjes er onze namen en onze trouwdatum staat op het proefbuisje.

Groetjes,

evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...