Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje Bieke en Nick 16 en 18/05/07

  23-5-2007 14:47:25
helaba,

zoals beloofd een verslagske van ons huwelijk. Eigenlijk is het niet te doen om een indruk neer te schrijven, want wat je voelt, kan je gewoonweg niet allemaal opschrijven.
We zijn vandaag al één week getrouwd voor de wet. In de voormiddag stortbuien. Vanaf 's middags was het gelukkig droog. Mijn ventje had als verrassing een mooi brunchbuffetje voorzien toen ik thuiskwam van de kapper. WAAW!!! Al moet ik toegeven dat ik weinig door m'n keel kreeg. Na de wet bij ons thuis een gezellig avondje doorgebracht met de naaste familie.

Vrijdag was het zover!!! voor de kerk trouwen!!!!
toen de kapper met mijn haartjes klaar was, kon ik hem wel kussen! zo mooi vond ik het! echt geweldig: veel beter dan mijn proefkapsel nog!
Van de kapper naar mijn ouders thuis gereden voor make-up. Mijn zusjes moesten een traantje wegpinken toen ze de zak van mijn kleed opendeden en mij hielpen bij het aankleden. Toen ik bijna klaar was, mocht ook mijn papa komen kijken: hij stond te snikken in de deuropening...
We waren op tijd klaar en wachten op het telefoontje dat Nick belt om te vragen of we klaar zijn. Hij is in aantocht!! Op het moment dat mijn zus (die door de raam keek) zei dat hij aangekomen was, vlogen de vlinders in mijn buik volop rond! De deur opendoen... en daar stond mijn ventje: kei mooi!! Hij stond ook versteld van mijn kleed en iedereen riep meteen hoe mooi het wel niet was. Weeral traantjes...
Naar de kerk gereden. Daar heb ik t met momenten lastig gehad, maar ik vond dat het uiteindelijk nog goed meeviel. De viering was prachtig! Iedereen heeft gestoefd over hoe mooi het was en hoe persoonlijk en over de mooie live-muziek! Geeft wel veel voldoening!
De kindjes van mijn klasje waren er ook. Dat vond ik kei leuk.
Naar huis even iets gaan eten. Een beetje sneller dan gepland moeten vertrekken voor foto's. Was ook gezellig. Nog even langsgegaan nadien bij de kapper om mijn haren terug in de plooi te leggen en ons thuis nog even opgefrist en toen was t al avondfeest. Kei lekker gegeten. Openingsdans was heel geslaagd: medley van slow, engelse wals, chachacha, swingfox. Iedereen stond rondom ons en de sfeer zat er meteen goed in met een volle dansvloer.
Om kwart na 5 lagen we in ons bedje nadat we de leuke barricades van de deur overwonnen hadden en ja... we waren nog niet te moe om... !!! hihi...

Zaterdag heb ik een heel emotionele dag gehad: bij alles beginnen wenen: op van alle spanningen.
Het was super! Maar ik ben blij dat we heel wat gefilmd hebben, want we hebben heel veel in trance beleefd precies. Je mist zoveel dingen die dag. Het is echt enorm hoe je op een wolkje doorheen die dag loopt en alles precies niet bewust meemaakt achteraf gezien. Je moet het voor jezelf de volgende dag echt overlopen om je van alle kleine dingen bewust te worden.
Jammer genoeg zijn we maandag terug gaan werken en moeten we onze reis nog hebben begin juli (sta in t onderwijs vandaar).
Maar wij zitten samen op een grote wolk omgeven door verliefde vlinders en we zijn niet van plan daar direct af te komen!

Veel plezier aan iedereen die nog mag trouwen binnenkort!
Ik zou m'n dag elke dag weer opnieuw willen beleven! Probeer ervan te genieten!

dikke gelukzalige kussen
Bieke
180507


bieke
18-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1232


fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 14:52:13

hallo bieke dikke profisiat met jou verhaal te lezen krijgt ik al de kriebels en zenuwachtig dat ik ben amaai nog 46 dagen te gaan,ik wens jullie veel geluk samen xxx



VERA
18-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 14:58:07

hallo Bieke, eerst en vorral proficiat en nog heel veel succes, ik kreeg kippevel bij het lezen van je verslag, ik moet nog 88 dagen wachten, soms durf ik er niet aan denken, ben bang dat er iets zou mislopen omdat we nu ook al zo gelukkig zijn, gniet nog maar na van al die mooie momenten, dikke zoen
veke
VEKEVIN@hotmail.com



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 15:13:26

dag Bieke

Proficiat aan jou en je man hé !
Waauw als ik dat zo hoor, je moet echt een gewéldige dag beleefd hebben !
k hoop dat die van mij binnen 4 weken even leuk zal worden !

Blijf gerust nog even op je wolk zitten hé, je moet er nog niet afkomen zenne :-))geniet zolang je kan !

groetjes
Christel
160607



Kathleen
26-5-2007
 Meld misbruik23-5-2007 15:18:52

Hey Bieke,

een heel dikke proficiat! Het lijkt inderdaad een geweldige dag te zijn geweest!

Voor mij is het overmorgen zo ver! De spanning begint al een beetje in mijn lijf te kruipen, maar voorlopig gaat het nog. Laten we hopen dat onze dag even fantastisch is als die van jou!

Groetjes,

Kathleen.



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 15:36:25

Hi Bieke,

PROFICIAT!!!
Ik heb nog aan jullie gedacht vrijdag, jullie hebben ook veel geluk gehad met het weer.
Ik blij dat alles zo goed is verlopen.

Ik begin nu een beetje te paniekeren, nog 24daagjes en het is aan ons, en we hebben precies nog zo veel te regelen.
Ik wou vrij veel doen vorig weekend want dan was mijn ventje op vrijgezellenweekend, maar wat ik dus niet wist was dat het ook mijn vrijgezellen was. Mijn vriendinnen hebben er echt een perfecte dag van gemaakt. Volgens mij zijn ze ook nog wel iets van plan voor op het huwelijksfeest.

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info