Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PANIEK!!! HUWELIJKSREIS GEANNULEERD

  23-5-2007 8:36:38
Overmorgen is mijn huwelijksdag en gisterenavond kregen we het leuke bericht dat onze reis geannuleerd is!! We vertrekken normaal gezien zondag! Onze bestemming is IXIAN GRAND (RHODOS). Ik herinner mij hier op het forum te hebben gezien dat er nog mensen zijn die naar dat hotel gaan? Heeft er nog iemand zulk slecht nieuws gekregen?
Wij reizen bij Thomas Cook. Hun excuus is dat er renovatiewerken aan de gang zouden zijn, maar dat is volgens mij een flagrante leugen. Ik heb hier op het forum gelezen dat er mensen vorig jaar in dat hotel verbleven tijdens renovatiewerken! Waarschijnlijk is er een overboeking gebeurd, maar durven ze dat nu niet zeggen. Wat stellen ze voor? Een minderwaardige kamer in een minderwaardig hotel, wat wij dus zeker niet willen. Anders krijgen we ons geld volledig terug. Maar wij vinden dit gewoon niet kunnen enkele dagen voor een gepland vertrek!! En dan zeker niet als ze je nog voorliegen! Ik wil dit zo echt niet laten, ook al krijgen we ons geld terug.
Ik zou graag weten of er nog mensen zijn wiens reis naar Rhodos werd geannuleerd om deze (of andere) reden. Als dat niet zo is, weet ik zeker dat ze liegen.

Dit is echt niet leuk om te horen. Nu zouden we moeten bezig zijn met het afwerken van de laatste details en vooral zonder stress uitkijken naar ons huwelijk, maar dat is dus niet het geval...

Bedankt iedereen!

Kathleen.

Kathleen
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1104


Lies
7-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 9:19:03

Hallo,

heb hier gisteren ook ergens gelezen dat er annuleringen zijn naar dat hotel en ze kregen een ander hotel, dat even goed blijkt te zijn. De commentaren zijn zelfs beter. Kijk zeker eens naar de berichten van gisteren.



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 10:02:36

Gisteren heeft het er inderdaad ook over gegaan. Wij zouden 5 juni vertrekken naar ixian grand.
De hoteleigenaar van ixian grand moet 10% per persoon van het reisbedrag terugbetalen en de reisagent moet minstens een evengoed hotel voorzien. Eveneens een huurauto of iets dergelijks ter beschikking stellen.



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik23-5-2007 10:46:33

Hallo Kathleen,

Jep, wij hebben hetzelfde voor - vertrekken dinsdag
Nu moet ik zeggen heb de fax van Thomas Cook gekregen via reisbureau, maar nu was het meisje dat in het reisbureau werkt bij on s(en al jaren naar de Ixian Grand gaat) er 1.5 week geleden ook geweest en ze zei: "het is een echte bouwwerf" - ze zijn het hoofdgebouw verder aan het vernieuwen en blijkbaar hebben ze zoveel vertraging opgelopen dat het niet te doen is. Ze zei ook dat er op dat ogenblik enkel nog gasten waren die direct bij het hotel hadden geboekt, want dat alle touroperators hun mensen er al hadden weggehaald.

Hebben jullie geen voorstel tot alternatief gekregen? Wij alvast wel - Het Electra Palace - en moet zeggen ziet er goed uit (en zelfs nog iets leuker als de Ixian voor ons dochtertje van 4.5 - is iets meer gezinsgericht). Als je ook eens op tripavsior.com of www.vakantiereiswijzer.nl heb je al een beetje een idee - en eerlijk.. de commentaren zijn beter dan de Ixian grand - heb ook de prijs vergeleken en die is gelijkaardig - alleen krijgen we er nog 5 dagen een auto gratis bovenop :)

Wij hebben ons er al helemaal mee verzoend en kijken echt uit naar ons vertrek - hoop dat jullie evenveel geluk hebben.

Moest je willen mailen
wouters.e@gmail.com

Strekte
Eva



isabelle

 Meld misbruik23-5-2007 18:22:27

Da's inderdaad heel jammer, zo kort voor jullie huwelijk. 'k Zou er ook stressy van worden.
Misschien moet je eens Eva haar reactie afprinten en hiermee naar je reisbureau gaan en eisen dat jullie een zelfde of evenwaardig alternatief aangeboden krijgen. Normaal is het toch zo bij annulaties dat een aangeboden alternatief altijd gelijkwaardig op een upgrade moet zijn maar zeker niet minderwaardig mag zijn. Dus ik zou zeggen: aandringen bij het reisbureau dat jullie een goed alternatief krijgen!
Veel succes!



Veroniek

 Meld misbruik23-5-2007 19:20:17

Hoi

Na al deze berichtjes heb ik ook eens geïnformeerd bij ons reisbureau...
Onze huwelijksreis gaat ook naar daar, maar dat is nog 2 maand wachten. Maar ik wou toch niet juist voor de trouw dit te horen krijgen...

Ze zitten blijkbaar in de eindfase en tegen eind volgende week zou alles in orde moeten zijn. Ze gaan alles opvolgen... Die mevrouw, een goede vriendin van mijn moeder, heeft contact genomen met mensen die daar in de buurt zitten ofzoiets (weet er niet meer het fijne van...)
Maar het is dus echt waar dat er renovatiewerken aan de gang zijn. En mijn reisagentschap is Jetair, dus ik heb niet geboekt via Thomas Cook... (denk dus niet dat er sprake is van kwaad opzet bij Thomas Cook, aangezien mijn reisbureau het ook zegt...)

Het is inderdaad héél erg en ik hoop dat alles rap in orde komt voor jullie! Normaal moet je inderdaad een gelijkwaardig of beter aanbod krijgen en zoals Eva gekregen heeft is toch iets exra!
Ik zou ook nog eens overleggen met Thomas Cook!

Veel succes nog en geniet in ieder geval van jullie PRACHTIGE dag!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 19:47:26

Hey,

Ik vind eigenlijk dat je blij mag zijn dat Thomas Cook jullie hierover informeert. Het zou toch veel erger zijn als jullie de huwelijksreis op een bouwwerf zouden moeten doorbrengen, hé. Ookal snap ik wel dat je teleurgesteld bent. Ik zou toch eens informeren naar een alternatief, want dat krijg je normaal gezien zeker.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik24-5-2007 10:44:34

Dat heb ik dus ook he, ben allang blij da'k het nu al weet.. en eigenlijk.. denk ikd at het voor ons dochtertje van 4.5 die meegaat zelfs leuker gaat worden, omdat er meer voor kids is.. en natuurlijk de auto al betaald is ook weer een leuk extra budgetje om eens iets te kopen ter plaatse (juweeltje - witte handtas - waar ik naar op zoek ben :) Is gelijk ook mijn verjaardag op huwelijkreis dus :)

Bij ons in de brief stond ook wel dat wanneer we het alternatief niet goed genoeg vonden we kosteloos mochten annuleren.. maar denk nu eerlijk gezegd dat ik zelfs een camping trip zou aanvaarden :) Ik ga nu echt 4 dagen op voorhand mijn huwelijksreis niet annuleren hoor :)

Zou zeggen hou de moed erin en bespreek duidelijk met je reisagent!

Groetjes en succes
Eva



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik24-5-2007 11:58:18

Wij hebben net telefoon gekregen dat onze tickets zijn aangekomen op het reisbureau en dat de verbouwingswerken zijn afgelopen. Wij vertrekken op dinsdag 5 juni naar Ixian Grand in Rhodos.



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik24-5-2007 16:29:03

Hopelijk zijn er dan niet te veel naweeën meer, zou echt jammer zijn voor huwelijksreis :)

Alvast veel plezier.. enne doe een verslagj eop het forum he :)

Eva



Leen
22-6-2007
 Meld misbruik27-5-2007 18:06:32

Ok nu begin ik ook zenuwen te krijgen. Wij vertrekken op 16-07 naar Rhodos, ook naar the Ixian Grand! Zouden de koppels die deze maand nog gaan iets kunnen laten weten over de toestand daar? Ik had op een nederlandse site ook al een aantal negatieve reacties gelezen over het hotel (een grote bouwwerf - veel lawaai) maar die waren van vorige zomer dus ik maakte me niet te veel zorgen. Maar nu begin ik dus weer te stressen!

Leen
22.06.2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums