Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maxim's Couture

  23-5-2007 1:28:23
Hoi,

Ik ben vandaag voor de eerste keer mijn kleed mogen gaan passen. Het was fantastisch om het nog eens aan te hebben. De verkoopster was super behulpzaam en nam alle tijd om de nodige aanpassingen te doen. Geen moeite was te veel. Ik mocht ook meteen een datum begin juli kiezen om voor een tweede maal te gaan passen. Als de aanpassingen goed waren (als ik niet meer vermager of verdik) dan mocht ik het dan meteen meenemen, anders was er nog voldoende tijd om de nodige wijzingen aan te brengen. Ik ben nu nog meer tevreden over deze winkel en de service! Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal zo vlot verloopt en ik kan hen enkel aanraden!

Groetjes,

Elke
28/07/07

Elke
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 737


mieke
1-9-2007
 Meld misbruik23-5-2007 8:26:09

Hey Elke,
ik ben ook bij Maxim's Couture voor een kleed gaan kijken en was ook heel tevreden van de verkoopster. Ik mocht alles passen wat ik wou en ze was helemaal niet opdringerig of zo.
Uiteindelijk heb ik mijn kleed daar wel niet gekocht maar bij boetiek Maya in Hemiksem. Daar was de verkoopster (Maya zelf in mijn geval) ook super.
Veel succes met je tweede pasbeurt! Ik moet wachten op mijn eerste tot 2 augustus (wat duurt dat lang!).



nadia

 Meld misbruik23-5-2007 14:51:44

hey

Ook ik heb mijn kleed gekocht bij Maxim's Couture, ongelooflijke vriendelijke EN oprechte service.

Ik mag volgende week donderdag voor de 2e maal gaan passen en dan mag ik het ook meenemen als alles in orde is.

en dan is het wachten tot 16 juni.

Ik kan iedereen ook aanraden om daar is een kijkje te gaan nemen

groetjes
nadia
16-6-07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...