Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Thailand september

  22-5-2007 16:55:22
Hallo,
Is er iemand al op (huwelijks)reis geweest naar Thailand in september? Wij trouwen immers in september en we zouden graag naar Thailand op huwelijksreis gaan, maar september valt midden in het regenseizoen. We zouden eerst een rondreis willen doen en daarna nog enkele dagen strandvakantie. Wat zijn jullie ervaringen met het weer? En wat met Phuket als strandbestemming in september?
Groeten

Caroline
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1548


Christel
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2007 18:14:29

Ik ben nog niet naar Thailand geweest, maar wel naar Vietnam in de maand september. Het was daar zogezegd regenseizoen.... Op 4 weken hebben we enkel 3 dagen regen gehad, en een zalige tijd doorgemaakt. Voorzie regenkledij, maar ondanks de regen blijft het er lekker warm. Je moet het dus niet met België vergelijken... Je loopt gerust in t shirt en short rond in de regen. Kan ook romantisch zijn. Als je echt naar Thailand wil gaan, waag het erop! Veel plezier ermee...

Christel



vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 20:11:36

Wij trouwen ook in september en wilden ook per sé naar Thailand gaan op huwelijksreis, maar een kennis van ons is er al regelmatig geweest voor langere tijd en hij raadde ons af om al in september te vertrekken. Misschien moet je gewoon geluk hebben met het weer, maar wij wagen het er toch liever niet op. Je betaalt immers heel veel geld voor die reis. Wij hebben onze huwelijksreis gewoon een maandje uitgesteld. Na onze trouw gaan we er een paar dagen tussenuit, maar onze echte reis volgt eind oktober. Zo kunnen we'r dubbel van genieten! :)

Groetjes,
Vanessa



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik22-5-2007 22:29:05

Hoi Caroline
Ik ben een paar jaar geleden 2 weken begin oktober geweest en toen regende het 1 uur aan een stuk per dag (rond de middag).
je kon er je klok op juist zetten
Groetjes
Sophie
18 04 2008



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 8:35:32

Hey,

Wij gaan in juni naar Thailand en dan is het er ook regenseizoen. Mij werd verteld dat het dan hooguit een uurtje per dag regent, maar dat het steeds warm is en de zon snel terug schijnt. Wij gaan ook op rondreis en nemen Koh Samui als strandbestemming, want daar is het vreemd genoeg op dat moment geen regenseizoen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-5-2007 10:30:07

Hi Caroline,

Wij gaan ook in juni naar Thailand. We gaan ook eerst 2 weken een rondreis doen en daarna ook naar Koh Samui, en dit ook gewoon voor het weer.
Mijn ouders zijn ook al een paar keer in juli naar Thailand gegaan en tijdens hun rondreis hebben ze wel eens regen gehad, maar dat is dan max 1 uurtje en dan is het weer voorbij (dus niet zoals hier in België, dagen aan een stuk regen). Zij hebben als strandvakantie ook altijd wel voor Koh Samui gekozen.

Als jullie jullie oog hebben laten vallen op Thailand zou ik zeker gaan, ik heb er al zo veel positieve dingen over gehoord, wij zijn al volop aan het aftellen, over net iets minder dan een maand zitten we daar.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Liv
15-9-2007
 Meld misbruik24-5-2007 21:04:29

wij wouden 2 jaar geleden ook naar Thailand in September (niet voor huwelijksreis, maar gewone reis).
We hebben onze bestemming toch ook aangepast, vermits het in t regenseizoen valt.
Zijn toen naar Mexico gegaan (waar eigenlijk september ook niet de perfecte periode voor is) :)



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik25-5-2007 23:28:19

Hey,

Wij gaan naar Thailand in september op huwelijksreis en hopen ook op mooi weer. We wouden al lang gaan en als huwelijksreis vonden we dit ideaal. We zien er al evenveel naar uit als ons huwelijk zelf. Het weer kan ons niet veel schelen. Veel mensen die we gesproken hebben zijn ook in het regenseizoen geweest en zeiden dat dat korte buien waren, maar het bleef heel warm. We eindigen wel in Pataya, daar er daan nog meer te doen is dan enkel strandvakantie. Ze hebben daar nog dierenparken en bezienswaardigheden, markten! + voor Puket betaal je rond de 200 euro per persoon meer voor je vliegtuig na de rondreis. Wij blijven voor 100 euro pp een paar dagen langer in plaats.

Misschien zien we elkaar nog in thailand.
Laat weten of je boekt.

Groetjes



Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik28-5-2007 14:02:40

Wij gaan ook in september naar Thailand op huwelijksreis. September is trouwens het einde van het regenseizoen volgens ons reisbureau. Maar zoals eerder al gezegd gaan wij na de rondreis ook naar Koh Samui.

Ps: Wij vertrekken op 6 september. Mss tot dan... :-)

Isabel
01/09/07



Tanya
8-8-2008
 Meld misbruik2-6-2008 17:38:17

Wij hebben ook net onze vlucht geboekt voor onze huwelijksreis naar Thailand voor half augustus. Heel impulsief beslist (zonder ons eerst tegoei te informeren) omdat we er altijd al heen wilden maar nu begin ik ook serieus te twijfelen omwille van het regenseizoen. Heeft er iemand (hopelijk een positieve) ervaring in augustus? Zijn er naast koh samai nog mooie stranden die "beter" zijn tijdens het regenseizoen?

PS hoe moet ik mij dat eigenlijk voorstellen tijdens het regenseizoen? Ik heb al wel gelezen dat het maar korte hevige buien zijn, maar wat daarna? Blijft het lang een modderpoeltje of troebel water of is dat meteen terug weg? Kan je vb. in de voormiddag wel op een droog strand genieten en bruinen in het regenseizoen of mag je daar niet op hopen??



robbie
29-8-2009
 Meld misbruik10-1-2009 9:18:47

hoi, wij wensen in september 2009 naar thailand te gaan op huwelijksreis... aanrader of beter niet met het regenseizoen... kan iemand helpen?
rob en els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums