Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed te koop - prinsessenjurk van het merk Marylise

22-5-2007 15:59:26
Hallo bruidjes in spe,
Na een supergeslaagde trouw vorige zaterdag, ga ik mijn prachtig trouwkleed van het merk Marylise uit de collectie 2007 verkopen.
Foto's kan je vinden op http://users.telenet.be/gery.debels1/kleed/ (kwaliteit van de foto's is niet optimaal, is gehaald uit de videobanden).

Mocht er interesse zijn, je kan me mailen op wendy.debels@gmail.com

Groetjes

Wendy

Wendy

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 297

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-5-2007 16:10:00

Hey,

Allereerst proficiat met jullie huwelijk, jullie zagen er prachtig uit!

Mag ik weten welke maat je kleedje heeft, en hoeveel je ervoor vraagt?

Mailen kan naar tmoerenhout@hotmail.com

Groetjes,
Tania

lien
23-2-2007
 Meld misbruik22-5-2007 16:16:10

Hey meid,

Ik kon het toch niet laten om te komen piepen naar je foto's. Je zag er echt prachtig uit!!! Heel mooi kleed ook!!

Klein praktisch vraagje: ik maak me al zorgen hoe ik deze zomer ga dansen met mijn jurk, en ik zie dat jouw kleed nog langer is dan het mijne!! Hoe heb jij het aangepakt? Zat er een lusje aan of zo om je kleed wat op te trekken? Of was er geen enkel probleem?? Ik had soms al miserie om te stappen!:d

Laat je me eens weten hoe t geweest is?? Je hebt mijn mailadres om een verslagje door te sturen he;).

Vele groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Wendy

Meld misbruik24-5-2007 10:56:09

Dames,

Het kleed is maatje 40 B. Maar je toont er een stuk slanker mee.
De stola verkoop ik samen met het kleed, ik vraag 650 euro, dit is de helft van wat ik zelf betaald heb.

Lien, ik kon mijn sleep helemaal vastbinden binnenin door een lintensysteem (3 linten).

Groetjes

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...