Terug naar overzicht
Hey,Allereerst proficiat met jullie huwelijk, jullie zagen er prachtig uit!Mag ik weten welke maat je kleedje heeft, en hoeveel je ervoor vraagt?Mailen kan naar tmoerenhout@hotmail.comGroetjes,Tania
Hey meid,Ik kon het toch niet laten om te komen piepen naar je foto's. Je zag er echt prachtig uit!!! Heel mooi kleed ook!!Klein praktisch vraagje: ik maak me al zorgen hoe ik deze zomer ga dansen met mijn jurk, en ik zie dat jouw kleed nog langer is dan het mijne!! Hoe heb jij het aangepakt? Zat er een lusje aan of zo om je kleed wat op te trekken? Of was er geen enkel probleem?? Ik had soms al miserie om te stappen!:dLaat je me eens weten hoe t geweest is?? Je hebt mijn mailadres om een verslagje door te sturen he;).Vele groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Dames,Het kleed is maatje 40 B. Maar je toont er een stuk slanker mee.De stola verkoop ik samen met het kleed, ik vraag 650 euro, dit is de helft van wat ik zelf betaald heb.Lien, ik kon mijn sleep helemaal vastbinden binnenin door een lintensysteem (3 linten).GroetjesWendy