Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik ben toch getrouwd geraakt!!

22-5-2007 15:30:40
Hela meiden,
De ongeluksbruid (zie vorige berichtjes hier op het forum) is dan toch getrouwd geraakt!! Na heel wat miserie zijn we er toch in geslaagd te trouwen woensdag 16 mei, mét mn schoonvader erbij, en we hebben er ondertussen al een super-mini-honeymoon opzitten ook. Vier dagen Normandie maakte ons plaatje compleet. De dienst viel heel goed mee, het eten nadien was heel lekker, dus eind goed al goed...
Nu kunnen we aftellen naar 14juli, wanneer we voor de kerk trouwen en ons grote feest geven. Hopelijk dan met minder miserie en strubbelingen, én met goed weer...
Wilde dit toch laten weten, om jullie te bedanken voor de vele berichtjes van steun die ik kreeg toen het minder ging...
Merci!!!
Tine
www.14juli.bruiloftsite.nl

Tine
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 270

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:37:05

Hallo Tine,
allereerst een HELE DIKKE PROFICIAT voor jou en je 'man' :-) klinkt raar zeker?

En nu maar aftellen naar 14 juli ja, dat zal wel even goed verlopen als de wettelijke trouw!

Succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Nathalie
07/07/07
kenny-nathalie.bruiloftsite.nl

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:40:27

Hey Tine,

Fijn dat alles goed verlopen is! En nu heeben jullie al eens kunnen repeteren voor deze zomer hé ;-) (jaja, zo had ik het nog niet bekeken, 2 x lekker eten, 2 x huwelijksreis, dedju had het beter ook opgesplitst :-p )

Jessika 27/07/07

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 16:07:57

Hi Tine,

Proficiat!!!!

Ik ben blij dat alles goed is verlopen.

Nog veel plezier bij het voorbereiden.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik22-5-2007 18:16:17

Proficiat!!! Ik hoop dat je voorbereidingen voor 14 juli minder chaotisch en stresserend zullen verlopen...

Christel

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik22-5-2007 21:20:24

Een dikke proficiat voor jullie allebei!
Hoop dat jullie vanaf nu enkel nog geluk kennen en kunnen genieten van het "man en vrouw-zijn" :-)

Groetjes,
Jenny

Loth
14-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 22:14:35

Dag Tine,

een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Aangezien wij zelf ook op 14 juli trouwen ga ik regelmatig in jouw dagboek lezen om te zien wat jullie allemaal al hebben gedaan (en of wij dus op schema zitten :-)) en was al vol ongeduld aan het wachten op een huwelijksverslagje. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Nog 53 dagen te gaan en dan is het partytime!!

Geniet van de laatste voorbereidingen!

Groetjes,
Loth

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 12:36:44

Tine,
Proficiat hoor en ben echt blij dat toch alles goed is verlopen! Ik wens jou nog een prachtige dag toe op 14 juli enkele dagen voor ons...Groetjes, Carmen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...