Terug naar overzicht
Hallo Tine,allereerst een HELE DIKKE PROFICIAT voor jou en je 'man' :-) klinkt raar zeker?En nu maar aftellen naar 14 juli ja, dat zal wel even goed verlopen als de wettelijke trouw!Succes nog met de voorbereidingen!Groetjes,Nathalie07/07/07kenny-nathalie.bruiloftsite.nl
Hey Tine,Fijn dat alles goed verlopen is! En nu heeben jullie al eens kunnen repeteren voor deze zomer hé ;-) (jaja, zo had ik het nog niet bekeken, 2 x lekker eten, 2 x huwelijksreis, dedju had het beter ook opgesplitst :-p )Jessika 27/07/07
Hi Tine,Proficiat!!!!Ik ben blij dat alles goed is verlopen. Nog veel plezier bij het voorbereiden. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Proficiat!!! Ik hoop dat je voorbereidingen voor 14 juli minder chaotisch en stresserend zullen verlopen...Christel
Een dikke proficiat voor jullie allebei!Hoop dat jullie vanaf nu enkel nog geluk kennen en kunnen genieten van het "man en vrouw-zijn" :-)Groetjes,Jenny
Dag Tine,een hele dikke proficiat met jullie huwelijk! Aangezien wij zelf ook op 14 juli trouwen ga ik regelmatig in jouw dagboek lezen om te zien wat jullie allemaal al hebben gedaan (en of wij dus op schema zitten :-)) en was al vol ongeduld aan het wachten op een huwelijksverslagje. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Nog 53 dagen te gaan en dan is het partytime!!Geniet van de laatste voorbereidingen!Groetjes,Loth
Tine,Proficiat hoor en ben echt blij dat toch alles goed is verlopen! Ik wens jou nog een prachtige dag toe op 14 juli enkele dagen voor ons...Groetjes, Carmen