Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Noodpakket huwelijksdag

  22-5-2007 15:23:07
Hallo iedereen, ik heb een lijst gevonden wat je allemaal zou "moeten" meehebben op je huwelijksdag. Wou dit graag met jullie delen. Zie hierna:

Noodpakket huwelijksdag
Een controlelijst met dingen die iedere bruid bij de hand moet hebben op de huwelijksdag.

Verzorging
• handlotion, vochtige doekjes
• tissues
• wattenbollen, wattenstaafjes
• make-up
• make-upremover
• nagellak in gedragen tint
• nagellakverwijderaar
• nagelvijl
• pincet
• kleine haarschaar
• kleine handdoek
• kledingborstel
• krulijzer, verwarmde haarrollers
• haardroger
• borstel, kam
• haarlak, gel
• haarspelden, haarbandjes, haarklemmetjes
• hoofdband of clips om het haar naar achter te houden bij het aanbrengen van make-up
• tandenborstel en tandpasta, tandzijde
• mondspoeling
• babypoeder
• deodorant
• parfum

Kleding
• kousenband (om weg te gooien)
• kleurloze nagellak voor ladders in panty
• extra dopjes voor oorringen
• extra knopen
• platten schoenen voor de receptie
• strijkijzer
• extra panty
• veiligheidsspelden en naaisetje met garen in de kleur van de jurken van de bruid en haar begeleiders
• afplakband of naaiband (voor zomen die onverwachts scheuren)
• schaartje (voor garen)
• oplossingen voor verwijderen van frisdrank- of andere vlekken

Medisch
• antihistaminicum, middel tegen verkoudheid, eventuele medicijnen op recept
• aspirine, pijnstillers
• verband
• middel tegen maagklachten
• producten voor vrouwelijk hygiëne (tampons, inlegkruisjes, enz.)

Diversen
• extra exemplaren van beschrijving van route naar receptie
• pepermuntjes
• telefoonnummers mobiel en thuis van alle deelnemers aan de bruiloft
• contactgegevens van alle leveranciers
• hapjes
• koeler met vruchtensap, frisdrank en water in flessen
• champagne, glazen
• zaklantaarn
• zakmes

Hopelijk zijn jullie er iets mee.
Groetjes,
Mieke
15/06/07

mieke
15-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3807


Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:32:27

:-)) Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel hard moest lachen toen ik de lijst zag. Het lijkt me zeker allemaal logisch dat je toch de meeste dingen best bij de hand hebt als er iets misgaat...en het is zeker een handige tip, maar ik stel me al al die bruidjes voor met twee of drie grote koffers en een beautycase om zeker alles bij te hebben :-) Is toch onmogelijk? Dat lukt me nooit!

Groetjes,
Jennifer
(15/09/07)



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:48:03

Ik dacht ook eerst waaw wat handig, en er staan idd een heleboel dingen op waarvan ik denk: sjonge, dat ga ik toch niet mee moeten nemen zeker?

:-) maar toch, contactgegevens is belangrijk om aan te denken, parfum was ik bijvoorbeeld al vergeten, en dat vind ik toch wel een belangrijke om savonds nog eens wat op te spuiten! Dus het lijstje vond ik toch handig....

Bedankt Mieke!

Groetjes,
Nathalie
07/07/07



Mieke
8-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:56:03

hey
er zitten idd veel hanige dingen bij, maar je kan er even goed mee op survival trekken !
djeetje zo een lijst.
Met wa deo, parfum, tandenborstel en tandpasta en make up enzo ga ik meer dan genoeg meehebben ze...
Of we gaan een extra auto mogen hebben om alles mee te hebben.
:-)

greetz



mieke
15-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:57:56

ja inderdaad, tis waar, die is enorm uitgebreid, maar vond t leuk om ns te checken!
Groetjes,
Mieke



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 16:18:19

Hey,
Alvast bedankt voor de zeer uitgebreide lijst. Sommige dingen heb ik wel niet echt nodig maar er zijn er een aantal waar ik nog niet aan gedacht heb, dus thanks.

Groetjes
Anne
21.09.07



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 16:22:39

WEET JE WAT IK DOE? IK GOOI HET STRIJKIJZER I.P.V.MIJN BRUIDSBOEKET EN DEGENE DIE HET VANGT MAG VAN MIJ 3 DAGEN IN HET ZIEKENHUIS VERBLIJVEN OP MIJN KOSTEN!!!! ik wil maar zeggen,ik zie mij niet de ganse dag rondlopen met een strijkijzer aan mijne arm!



Elke
28-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 1:14:46

Dag Mieke,

Dank je voor het delen van de info. Wij gaan de avond voor ons huwelijk al overnachten op de locatie waar onze receptie en het feest doorgaat. Voor mij is het wel zinvol om al deze dingen mee te nemen!

Groetjes en veel succes,

Elke
28/7/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...