Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op laatste moment van hotel moeten veranderen - huwelijksreis

  22-5-2007 11:55:15
Hi allemaal,

Vandaag even onaangename verrassing gekregen.. telefoon van ons reisagenschap dat Thomas Cook al zen klanten uit de Ixian Grande in Rhodos weghaalt omdat het er nog een echte bouwwerf is.. wij vertrokken normaal volgende dinsdag op huwelijksreis naar de Ixian Grand... dus allen die er binnen kort naartoe gaan.. wees gewaarschuwd.

Hebben nu een aanbod gekregen voor de Electra Palace in Trianta, zelfde categorie en ook all in , met een auto voor 5 dagen gratis als vergoeding voor de ongemakken.. (dat valt nu wel mee, want waren toch van plan er één te huren).

NU hopen dat het hotel meevalt - zo te zien wel, en toch algemeen positiever ommentaar als de Ixian Grand.. dus zullen maar het beste hopen net als voor het weer zaterdag (wat er he-le-maal niet goed uitziet :()

Groetjes
Eva
26/05/2007

Eva
26-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1086


els
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:32:17

http://www.vakantiereiswijzer.nl
Op deze site vind je veel beoordelingen van hotels.



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:50:46

Oeioei, dan moet ik de telefoon in 't oog houden. Wij vertrekken 5 juni naar Ixian grand in Rhodos. Wij hebben ook via Thomas Cook gereserveerd.
Dan ben ik wel eens benieuwd of wij ook telefoon gaan krijgen.
Hebben jullie via Thomas Cook zelf geregeld of via een reisagentschap?



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:02:08

Hoi Marjan,

Is via het reisagentschap gekomen.. verwacht inderdaad wel dat jullie dan ook bericht zullen krijgen (het meisje van ons reisbureau was er zelf een week geleden nog geweest en zei dat het nog een echte bouwwerf was..)

Als jullie ook naar het Electra Palace verhuisd worden komen we mekaar misschien nog tegen, wij zijn er tot 7 juni :)

Misschien is het de moeite al eens te polsen bij jullie reisagentschap..

Alvast succes.. :)
Groetjes
Eva



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 15:18:22

Mijn vriend is net bij het reisagentschap langsgeweest en ze kunnen dat pas 5 dagen voor de vertrekdatum bevestigen. Dus wij zullen dan volgende week ergens telefoon krijgen.
Als we niet in the ixian grand terecht zouden kunnen, zouden we zowiezo een beter hotel krijgen, met ook een auto enzo. Ook moet de hoteleigenaar van the ixian grand per persoon 10% van de prijs terug betalen als schadevergoeding.
Hopelijk gaan jullie een even goede huwelijksreis tegemoet als eerst gepland.

Misschien gaan we mekaar inderdaad wel tegenkomen. Wij vertrekken 5 juni en komen in de nacht van 14 op 15 juni terug. Daarna zal ik hier op de site zeker verslag uitbrengen hoe het verlopen is.



Kristien
7-7-2007
 Meld misbruik23-5-2007 13:03:51

Hey,
wij hebben onze huwelijksreis naar dit hotel geboekt via Sunjets. Maar vertrekken pas op 18 juni 2007. Da wordt dus nog twee weekjes afwachten wat het gaat worden.
Groetjes
Kristien



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 9:55:16

Ik wou nog eens even horen hoe de huwelijksreis geweest was. Wij zijn naar Ixian Grand geweest en de verbouwingen waren nog lang niet voorbij. De eerste dagen viel het wat tegen, maar eigelijk is het een heel goed hotel met lekker eten, vriendelijk personeel en mooie ligging. Een belgisch koppel zat ook bij ons op hotel en die waren eerst naar Electra Palace gestuurd, maar mochten dan toch naar Ixian Grand komen. Die waren niet te spreken over dat hotel en dus heel blij dat ze naar Ixian Grand mochten komen.

Hoe is het bij jullie verlopen?



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik20-6-2007 10:35:35

Bij ons was alles super - megacontent ove Electra.. echt waar..

Misschien ook wel omdat we maar een standaardkamer hadden geboekt en dus uiteindelijk met zeezicht nog meer kregen dan we verwacht hadden.. voor mensen die iets meer geboekt hadden (want merkte wel dat het vooral diemensen waren die niet tevreden waren) in de Ixian was het natuurlijk veel minder naar een standaardkamer te moeten.. maar van onze kant, niks dan lof..

heel vriendelijke mensen, lekker eten, gezellige sfeer, super zwembad voor de kids.. we hebben genoten van de eerste tot de laatste dag , echt waar....

Ik vond het eigenlij kbewonderenswaardig dat de mensen in het hotel vriendelijk bleven terwijl er toch heel wat mensen ontevreden waren (maar daar kon het hotel niks aan doen, alleen de touroperator.. kwestie van niveau van kamer enzo). WIj hebben bovenop ook nog 5 dagen een super huurwagen gratis gekregen.. dus echt geen enkele reden tot klagen..

Ik moet eerlijk zeggen dat ik, moest ik terug naar Rhodos gaan echt wel geneigd zouzijn gewoon terug naar de Electra te gaan :)

Moet wel zeggen dat ik vond dat er op het einde van ons verblijf net iets te veel Engelsen begonnen te komen.. wat wel iets minder was, maar dat is een gekend probleem op Rhodos :)

Hoe danook, het is ons zodanig meegevallen (voordien gingen we alleen naar Frankrijk met de auto met onze meid van van bijna 5) dat we nu al beginnen sparen om volgend jaar (de laatste keer dat we buiten het seizoen kunnen gaan omdat onze meid nog in de kleuterklas zit) nog eens hetzelfde te doen, maar wel naar een ander eiland, zijn nu al 3 keer op Rhodos geweest, en willen nog wel eens iets anders zien :)

Hopelijk hebben jullie ook genoten :)

Groetjes
Eva



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:42:15

Wij hebben ook enorm genoten van ons verblijf in Ixian Grand. En zouden er nog eens een keer naartoe willen gaan als alle werken zijn afgerond. We hebben niet overdreven veel last gehad van de werken, alleen dat onze kamer niet heel proper was. Dit zijn we dan gaan melden aan de receptie en toen hebben ze direct een kuisploeg gestuurd. De kamers waren heel chique en stijlvol ingericht. Jammer dat de jaccuzzi op het balkon nog niet was aangesloten. Voor de rest was het eten superlekker, een zalige liggen vlak aan zee en dan een heel mooi zwembad met goede strandzetels.

We hebben wel een klacht ingediend bij Thomas Cook gewoon om het feit dat ze eerst beweerden dat het hotel klaar was en dat we toch nog in het stof zaten. Benieuwd of we er nog iets van gaan horen.

Dan is de schrik op voorhand voor niks geweest, want we hebben allebei een superhonymoon gehad.



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:42:37

Wij hebben ook enorm genoten van ons verblijf in Ixian Grand. En zouden er nog eens een keer naartoe willen gaan als alle werken zijn afgerond. We hebben niet overdreven veel last gehad van de werken, alleen dat onze kamer niet heel proper was. Dit zijn we dan gaan melden aan de receptie en toen hebben ze direct een kuisploeg gestuurd. De kamers waren heel chique en stijlvol ingericht. Jammer dat de jaccuzzi op het balkon nog niet was aangesloten. Voor de rest was het eten superlekker, een zalige liggen vlak aan zee en dan een heel mooi zwembad met goede strandzetels.

We hebben wel een klacht ingediend bij Thomas Cook gewoon om het feit dat ze eerst beweerden dat het hotel klaar was en dat we toch nog in het stof zaten. Benieuwd of we er nog iets van gaan horen.

Dan is de schrik op voorhand voor niks geweest, want we hebben allebei een superhonymoon gehad.



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik20-6-2007 15:32:20

Absoluut :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums