Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

  22-5-2007 10:59:21
Hallo,

weet er iemand het adres of telefoonnummer van de kaarskensprocessie in Lummen aub? Naar het schijnt zouden ze daar mooie huwelijkskaarsen kunnen maken.
Dank u!!!

Groetjes
Wendy

wendy
23-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 766


Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 11:27:46

Daar kan ik je niet mee verder helpen.
Onze kaars komt van Jokakaarsen van Roeselare. Ik heb deze zaterdag besteld en als we vandaag betalen, zou ze vrijdag al bij ons kunnen zijn.



els
7-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 12:35:37

Hebben inderdaad mooie kaarsen! En zijn vriendelijk (ook belangrijk).

De Kaarskesprocessie
(eveneens Leonidas-winkel)
Dokter Vanderhoeydonckstraat 55
3560 Lummen
Telefoon 013 53 22 02

Onze kaars hebben we er ook besteld. En onze bedankjes (kleine kaarsjes).



cindy
7-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 20:15:04

Hallo,

Ik heb onze kaars bij Beautycandles besteld. Je kan de kaars via hun website bestellen, www.beautycandles.be . Ik heb de kaars ongeveer een week geleden (zondag) besteld en heb hem vandaag met de post ontvangen. En het resultaat is ontzettend mooi, een aanrader!

Cindy



cindy
7-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 20:15:16

Hallo,

Ik heb onze kaars bij Beautycandles besteld. Je kan de kaars via hun website bestellen, www.beautycandles.be . Ik heb de kaars ongeveer een week geleden (zondag) besteld en heb hem vandaag met de post ontvangen. En het resultaat is ontzettend mooi, een aanrader!

Cindy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...