Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking papa's

  22-5-2007 9:18:34
Hallo medebruidjes

Ik weet dat volgende vraag al meermaals gesteld is, maar uit de vorige reacties kon ik niets vinden wat voor mij van toepassing zou kunnen zijn, daarom stel ik ze nog eens.

Wij zijn nog op zoek (voor zaterdag!!!) naar iets om aan de papa's te geven als bedanking op het feest zelf. Voor de mama's gaan we een mooi bloemetje voorzien. Maar we vinden maar niets voor de papa's. Voor mijn schoonpapa zou het niet zo moeilijk zijn, hij drinkt graag een pintje of een sherry'tje, maar mijn papa is niet echt een drinker. het moet natuurlijk ook niet perse hetzelfde zijn voor de papa's.

Hebben jullie soms nog leuke toffe ideetjes.

Alvast heel erg bedankt hoor!

Vele groetjes van een toch wel nerveus komend bruidje
Nathalie

26.05.07

nathalie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 955


Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik22-5-2007 10:11:51

Wij geven aan de mama's een boeketje bloemen en voor de papa's hebben we een fles champagne van 3 liter.
We gaan dan ook aan ieder van hen nog een kadobon van een restaurant geven.



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 14:59:47

De fles champagne vind ik wel leuk gevonden, kunnen ze nadien met de mama klinken op jullie huwelijk.

Anne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...