Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie zaal!!

21-5-2007 21:12:07
hallo allemaal,

op 18 augustus is het zover ...
En natuurlijk wil ik, zoals zovelen dat ook het huwelijksfeest goed voorbereid word!
de decoratie in de zaal (tafellinnen, bloemstukjes...) zit standaard mee in de prijs van onze zaal.
toen ik eens voorzichtig polste naar de bloemstukjes reageerden ze van dat dit zeker in orde is, en de bloemen zijn naargelang het seizoen...
toch zou ik graag hebben dat de zaal sfeervol aangekleed is en ik hoop ook dat het een beetje 'klasse' oogt.. beetje gezellig. of maak ik me onnodig zorgen en laat ik hun toch begaan, of vraag ik er nog eens naar?
klinkt misschien raar, maar ik kan zelf ook altijd zo werk maken van een tafel als er gasten komen... en op mijn huwelijksfeest zou ik dat ook willen...

groetjes
daisy

daisy
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 242

Bie
27-10-2007
 Meld misbruik21-5-2007 22:38:02

Hoi Daisy,

Als ik jou was, zou ik in juli ofzo eens vragen aan de mensen van de feestzaal om eens een aangeklede zaal te mogen gaan bekijken. In juli zullen het ongeveer dezelfde bloemen zijn als in augustus, dus op dat vlak heb je al een idee. Als je je ongemakkelijk voelt om dat te vragen, kan je nog altijd zeggen dat je er wel op vertrouwt dat ze er iets moois van zullen maken maar dat je nu eenmaal een echte bloemenfan bent en dat je eventueel wil zien of er iets aangevuld kan worden.
Of anders kan je ook zeggen dat je eens op een aangeklede tafel wil zien hoeveel plaats er is om elementen voor thema's van de tafels te plaatsen: bv. indien je zou kiezen om je tafels te noemen naar een bepaalde bloem, kan je in het midden avn elke tafel een bloemstukje zetten met die bepaalde bloem in verwerkt. (Mijn broer deed het zo op zijn huwelijk en het was wel geslaagd!)
Ik vind in elk geval dat je je niet moet generen om te vragen om het resultaat eens te zien!

Succes,
Bie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...