Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

14 juli

  21-5-2007 20:58:02
Hallo bruidjes

Wie trouwt er nog allemaal op 14 juli?
Hoever staan jullie met de planning?
Wij moeten nog het misboekje afwerken & dan drukken, en ook de menu.
Verder moeten we nog samenzitten met de fotograaf, ceremoniemeester, bloemist... En eens naar de brouwer gaan. Volgende week ga ik mijn kleed passen & krijg ik een proefkapsel & -makeup.
Nog veel te doen dus!!
Groetjes

Annelies

Annelies
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1553


didin

 Meld misbruik21-5-2007 21:09:01

Hellooo
Wij trouwen ook op 14 juli... Mijn proefkapsel was niet echt gelukt dus daar moet ik nog werk van maken. Ik moet nog eens contact opnemen met de DJ. Ik moet nog gaan horen voor een bruidsboeket en langs het stadhuis gaan voor de muziek, de exacte regeling enz... Ah ja en dan volgende maand de tafelindeling en de gastenlijst voor de feestzaal opstellen... Spannend hé ;)



Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik22-5-2007 8:23:48

Heyla,

Wij trouwen de dag voor jullie... en ook nog volop bezig met onze voorbereidingen. Morgen mijn jurk gaan passen en binnen twee weken een proefkapsel + make up. De menu is ook al klaar en uitnodigingen zijn we volop aan het ronddragen... Ons boekje voor de eucharistie is bijna af, maar bloemist, afspraak DJ, vervoer, ... moeten we nog allemaal regelen... Het begint te naderen hé, bruidjes! SPANNEND!

groetjes Jotje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...