TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
didin
|
21-5-2007 20:42:44
Dag Evi Trouw jij ook in de grote vakantie? Dan heb je natuurlijk kans dat er mensen afvallen... Ik had daar zelf ook niet direct aan gedacht maar ook bij ons zijn er een paar afvallers. De zus van mijn ma en haar familie bv. zijn op reis... Wel niet zo leuk idd... Maar jij moet je geen zorgen maken hoor want je hebt nu nog 120 mensen! Is dat op het avondfeest? Wij hebben er een 90 tal en volgens mij is dat niet abnormaal. Rond de 100 is een mooi getal. Zolang er maar jongen mensen zijn en het niet allemaal bejaarden zijn, zal het ongetwijfeld nog een gezellig feest worden! Maar ik begrijp wel dat je teleurgesteld bent, dat was ik ook toen ik hoorde wie er allemaal afzegde.... xxx
|
|
Nathalie
7-7-2007
|
21-5-2007 20:58:02
Dag Evi,
ik kan niet met je meespreken, wij hebben ongeveer 250 man savonds en 55 overdag, en tot nu toe hebben er nog maar een stuk of 5 gezegd dat ze niet komen, en 4 gasten van ganse dag die overdag niet kunnen maar wel savonds, en ook enkelen die savonds iets later komen omdat ze nog ergens feest hebben; drukke datum 07/07/07...
Ik had net verwacht dat er veel meer mensen zouden afbellen wegens de zomerperiode en de datum die overal zo fel in is, maar wij hadden onze datum meer dan een jaar op voorhand laten weten en iedereen heeft het goed ingepland.
Maar ik zou er niet van wakker liggen als ik jou was, weet je: jij hebt tenminste meer kans om savonds iedereen eens kort te spreken :-) ik weet zowiezo al dat ik de helft van de mensen zal zien vertrekken en denken shit ik heb tegen hen nog ganse avond niets kunnen zeggen...
Maak er een fijne dag van! En til er zeker niet te zwaar aan!
Groetjes, Nathalie
|
|
Annelies
7-7-2007
|
21-5-2007 21:01:45
Bij ons ook een beetje het omgekeerde. Van de 250 genodigden hebben er nog maar 10 afgezegd en 60 bevestigd. Als 't zo doorgaat is onze zaal te klein... We dachten ook dat er veel niet konden komen omdat het in de zomer is (14 juli).
Groetjes
Annelies
|
|
Rebecca
11-8-2007
|
21-5-2007 21:05:51
Hoi Evi
Wij hebben 120 genodigden. Tot nu toe hebben er 4 afgezegd en hebben er 43 bevestigd. Ik weet van een aantal mensen dat ze zeker niet zullen komen, maar ik heb er nog niets van gehoord. Ik vrees eigenlijk dat veel genodigden gewoon niets gaan laten weten.
Groetjes Rebecca
|
|
Sissi
26-5-2007
|
21-5-2007 21:20:28
Hey,
Wij trouwen niet in de zomer(nu zaterdag)en hadden 170 mensen uitgenodigd. Daarvan komen er 45 niet.
Ik vind dat helemaal geen ramp. Het is jammer dat ze niet komen maar er is nog volk genoeg waar ik me mee zal amuseren. Teveel volk is ook niet goed want anders spreek je de helft niet.
Uw feest zal zeker niet tegenvallen daardoor.
Groetjes, Sissi
|
|
Thierry
|
|
|
mieke
15-6-2007
|
22-5-2007 7:31:42
Hallo, Wij trouwen nu 15 juni as. De mensen moesten tegen vandaag de 22e verwittigen. Wij hadden 175 personen uitgenodigd voor het avondfeest, 25 komen niet. Voor de receptie is het wel een stuk minder. 90 personen uitgenodigd, en slechts van 40 antwoord ontvangen, 30 ervan komen. Ik heb al vernomen dat velen een receptie de moeite niet vinden om zicht op te kleden. Misschien is de oorzaak hier ook wel van, dat onze trouw op een vrijdag valt, en natuurlijk dat de meesten die vrijdag nog moeten werken tot 16u - 17u. Groetjes, Mieke
|
|
nele
29-9-2007
|
22-5-2007 8:02:34
Dag Evi,
Je moet je niet druk maken dat er mensen zijn die afzeggen. Dat heb je altijd. Het is niet de hoeveelheid personen aanwezig die telt, maar zij die aanwezig zijn. En zij die wel komen, van hen weet je dat jullie iets voor hen betekenen. Maak je maar geen zorgen, je feest zal wel slagen met hen die wel komen. Veel plezier groetjes Nele
|
|
Marjan
2-6-2007
|
22-5-2007 8:25:53
Wij hadden 276 genodigden en hebben van 27 personen vernomen dat ze niet kunnen komen. Hopelijk gaat de rest allemaal wel komen, want bij ons moesten ze alleen laten weten als ze niet konden komen. Ik zou het toch ook niet zo leuk vinden als er zoveel volk afbelt.
|
|
Tania
3-5-2008
|
22-5-2007 8:43:52
Hey,
Wij hebben een redelijk kleine familie en zijn niet van plan verre familie die we nooit zien uit te nodigen. Wij zullen daarom maar een 70 tal personen op ons avondfeest hebben, en maakten ons nogal zorgen dat dat weinig was. Wij hopen dus zeker dat er niet te veel afzeggen, en denken er nog over na een aantal mensen na het diner te laten komen...
Groetjes,
Tania
|
|
Pat
1-6-2007
|
22-5-2007 10:10:26
Hallo niet panikeren hoor, met de mensen die er zijn kan je ook goed amuseren hoor daarvoor hoef je niet met veel te zijn. Vorig jaar ben ik naar een trouwfeest geweest van 65 man en de tofste zijn gebleven tot de laatste misschien nog een stuk of 20 man. Wij trouwen volgende week vrijdag. Wij hadden 109 man gevraagd en er komst juist 100 man. De zaal zegt dat dit niet veel voorvalt juilst 100 man. En ik weet wel al op voorhand dat er sommige (20 tal niet zo lang zullen blijven) Pat 010607
|
|
Véronique
16-6-2007
|
22-5-2007 15:57:19
Hi Evi,
Je moet je echt geen zorgen maken. Ik had in het begin ook een beetje bang dat we met te weinig gingen zijn. Voor onze receptie hebben we 150 mensen uitgenodigd en er komen er 136. Voor het avondfeest hebben we net geen 100 mensen uitgenodigd en ik denk dat we met een 90-tal mensen zullen zijn. Dit vind ik meer dan genoeg, het wil niet zeggen dat omdat je met 200 bent, er veel meer plezier zal worden gemaakt.
Wij trouwen in juni en het is me opgevallen dat er op dat moment toch ook al wel veel mensen op vakantie zijn.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|