Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nog op 21 juli

  21-5-2007 20:18:39
Hallo,

Graag had ik geweten wie nog op 21 juli 2007 trouwt en hoever jullie al staan.

Groetjes Kristl


kristl
21-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 643


Veroniek

 Meld misbruik22-5-2007 9:26:44

Hoi kristl

Wij trouwen de dag voor jullie, nl. 20 07 2007.

Wij zijn nu bezig onze uitnodigingen aan het ronddragen (nonkels & tantes) en dan gaat alles op de post...
Ons misboekje is bijna klaar om gekopieerd te worden. De liedjes zijn dit weekend gekozen en het koor op hoogte gebracht en nu afwachten wat het zal geven...
Onze menukaarten moet ik nog afwerken, maar het papier en materiaal is al in huis.
De bloemetjes e.d. worden in de tuin geplant enzo, zodat alles mooi staat voor op de trouwdag.
We moeten nog kiezen welke bloemetjes we gaan gebruiken in de middengang van de kerk en welk bloemstukje op het altaar zal geplaatst worden.
Nu vrijdag ga ik mijn proefkapsel laten doen (ben echt benieuwd!), mijn make-up heb ik al eens gehad en was echt geslaagd!
We moeten nog een locatie zoeken om onze fotoreportage te doen. (maar hebben nog geen idee)
Dan moeten we nog eens samenzitten met de weddingplanner (planning opmaken), chaffeur, fotograaf, DJ en videograaf.
Mijn vriend moet nog op zoek naar een bruidsboeket (denk ik, hij doet er nogal geheimzinnig over... Misschien heeft hij al iets beslist, maar weet ik het niet.)
Onze gastenboek hebben we al, maar gaan hem nog wat versieren e.d.. Dan moeten we nog een enveloppendoos maken. Mijn mama is bezig ons ringenkussen aan het maken.
Dan moeten we nog mini-sandwiches bestellen voor 's middags, zodat de mensen van de suite iets te eten hebben...

Is er dan nog iets? Hoop dat ik niets vergeet...

Hoe zit het met jullie?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...