Terug naar overzicht
+/- 12000 €hier is alles ingerekend, zoals zaal,ceremoniewagen,kleren, schoenen, fotograaf, drukwerk enz...groetjes x
Hoi!volgens mij bestaat dat niet een 'gemiddelde' prijs. Dat hangt er echt van af wat je wil! Ik heb hier al prijzen gelezen van 12000 tot 30000€ en van 5duizend tot 10000€. Dat van ons gaat nog niet aan de 5000€ zitten vermoed ik.Heel wisselend dus, en moeilijk om zomaar een prijs op te plakken!Lies2 en 30 juni
Hoi Marlies,Alles hangt er uiteraard vanaf hoeveel gasten je wil uitnodigen en hoe chic je het diner wil. Maar inderdaad, als je wil gaan voor een klassiek trouwfeest met een goeie 100 genodigden op het avondfeest en een 100-tal op de receptie, en voor de rest alles erbij gerekend, mag je al snel rekenen op een ca half miljoen oude belgische franken...Groetjes xxxBie
Wij zouden aan 7000 euro liggen. Moet wel toegeven dat dit een valse prijs is, ik heb mijn kleed heel veel goedkoper gehad ( een batje gedaan) en de fotograaf trekt zijn foto's voor niks en album omdat hij een goede vriend is en het als een trouwcadeau wil geven, dus met mijn prijs mag je niet echt rekening houden.
Hey,Wij hebben een budget van 9000 euro voor alles behalve de huwelijksreis. We proberen wel een iets goedkopere fotograaf te vinden en hebben niet zoveel genodigden op ons diner 's avonds (een 70 tal).Groetjes en veel succes nog,Tania
Wij zitten zo rond de 9000 euro. Maar de kleren krijgen we van onze ouders.
Wij zullen toch wel aan €25.000 zitten. Hier is wel alles inbegrepen, ook de feest (€12.000) die onze ouders betalen. Verder alle kleding, wagens, drukwerk, foto, video, huwelijksreis (€6.000), kerk, wet, bloemen...Els22/09/07