Terug naar overzicht
Hoi,wij zijn wijnliefhebbers en kennen daardoor ook een zéér goede leverancier aan zéér goede prijzen.Hij heeft betere wijnen, maar ook de "middenklass". Hij probeert je ook niet de duurste wijnen aan te smeren, maar luistert naar wat je echt wil !Je kan er altijd gaan proeven, en hij zal je ook kunnen helpen met de hoeveelheden.Hier de website:http://www.viavino.be succes !!Sarah15*09*07
Hoi, wij kopen onze wijn in Frankrijk, daar heb je betere wijn voor minder geld. Ben wel van West-Vlaanderen, dus is niet ver voor mij.groetjes,Ilse
wat is goede wijn... en wat is minder geld? :-) er is een heel grote prijsklasse of prijsverschil tussen wijnen. Ik zie bij de wijnhandel flessen voor 4 euro, maar ook flessen voor 20euro of meer... ik ken er niet veel van, dus vraag me wel af of ik daar zoveel geld aan zou spenderen?Eerlijk gezegd proef ik het toch niet wanneer een wijn van de wijnhandel komt, of gewoon uit de colruyt.Maar mensen die er veel van kennen zullen dat misschien beter merken en daarom weet ik het niet goed hoeveel een gemiddelde prijs is voor een goede wijn.Groetjes,
hey, Ik ken helemaal niks van wijn en drink het ook niet, maar ze (familie en vrienden) zeggen dat de witte wijn van de Colruyt (zwart kat) lekkere wijn is. En die is helemaal niet duur.Dus die heb ik hier in huis voor als er iemand goesting moest krijgen. Groetjes, Els14/07/2007
hoi,ik zelf werk bij Delhaize. en aangeizne ik 30 juni ook trouw heb ik besloten om mijn wijn van de winkel te nemen. Voor een degelijke fles witte en/of rode wijn heb iets van 6€ de fles. ik weet niet wannner jij trouwt, maar onlangs is er een actie geweest van 5+1 gratis en heelt t jaar door is er wel een of andere fles zo in aanbieding. en per 24 flessen heb je een % misschien dat je daar is kan gaan zien.groetjes sarah
Hoi Nathalie,Wij hebben 5 a 6 euro betaal per fles.Wat me wel verbaast zijn je veroudingen. Is dat 250 man voor het avondeten? Dan is de verhouding 1/2 fles rode per persoon en 1/3 witte. Dit kwam van onze traiteur en moet zeggen 't was perfect. Een paar flessen van elk over. Voor het avondfeest raade ze ons aan niet te veel zijn te kopen. De meeste drinken bier of frisdrank. En ook daar was ze juist.Als ik van jou was zou ik die aantallen eens herbekijken of er toch zeker voor zorgen dat je de niet gedronken wijn kan terugbrengen want 150 flessen lijkt me heel veel en 50 rode lijkt me dan weer heel wijnig.Maar een gedacht he...Groetjes & succes met de planningKristel
Ah tegen mij zeiden ze net 1/2 fles WITTE wijn per persoon, en maximum 1/3 fles rode wijn per persoon.... dus de witte had ik teveel van genomen omdat ik weet dat dat veel gedronken wordt, maar de rode wijn had ik wat minder omdat ik dacht dat dat misschien toch niet veel werd gedronken...Bier drinken ze ook veel ja, maar het bier dat vasthangt aan onze feestzaal is niet te drinken...dus daar heb ik wat schrik voor dat ze op fijn overschakelen... vandaar die extra witte wijn?Groetjes en bedankt allen voor de reacties!