Nu Online
Momenteel zijn er 196 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget ???

  21-5-2007 14:28:48
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:


Dag bruidjes!

Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidingen, maar we moeten alles zelf bekostigen dus we zouden graag eens een gemiddelde schatting hebben van het budget dat nodig zal zijn... Ik heb op het forum al veel gezien dat de helft door de ouders betaald wordt...Dat geluk hebben wij niet.

Wat kost zoal een fotograaf gemiddeld?
Wat spenderen jullie gemiddeld aan een warme menu? Savonds hadden we in gedachten een koud schoteltje...
Wat kost het totale bloemen-festijn zoal :-) zoals bruidsboeket, bloemen in de kerk, bloemversiering op de tafels?

En welke kosten vallen nog zwaar?

Voor diegene die al verder gevordert zijn met hun trouwregelingen is het misschien mogelijk om ons een idee van hun prijsplaatje te geven?
Indien je dit liever niet zo publiekelijk bekend maakt begrijp ik dat, misschien kun je mij dan mailen op linaEnYari@gmail.com

Je zou er ons veel mee helpen!
Alvast bedankt!!!!!!!

Lina
19-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 613


Lina
19-6-2008
 Meld misbruik21-5-2007 14:32:04

Oops... ineens kwam het er al 2 keer?
Sorry!


Zouden we met 10.000 euro toekomen? of vergeet ik nu een heleboel dingen mee in te calculeren? Ik heb gemiddeld geteld op 5000 euro voor drank en eten, 1000 euro trouwkleed, 1000 euro ringen, 1000 euro fotograaf en 1000 euro voor al de rest zoals bruidsboeket, versiering, uitnodigingen etc...

Huwelijksreis niet inbegrepen in de schatting want daar hebben we geen centjes meer voor :-)

Groetjes,
Lina



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 14:38:40

Hey Lina,
Ik denk wel dat je daarmee al een mooi trouwfeest kan hebben hoor. Wij hebben een budget van 7000 euro. Natuurlijk maak ik veel zelf zoals de aankondigingen en menu's , enveloppedoos enz ...

Je kan een kleed hebben van 500 euro alsook van 2500 euro, daar beslissen jullie hoeveel je er aan spendeerd, je kan ook een kostuum voor je toekomstige huren ipv te kopen, is ook al een pak minder geld. Wij hebben een fotograaf gevonden voor 700 euro, en dj 300, wat allemaal best meevalt, natuurlijk was het een zoektocht, want al wat je via internet vind, zijn dikwijls duurder dan gewoon bij jou om de hoek. In de ringen heb je er ook al van 300 euro en dat kan gaan tot over de 5000 euro hé, als je er een diamant inwil hihi. Maar wees zeker van 1 ding, er komen altijd kosten bij dat je vergeten bent, dus als je een budget hebt, tel er maar 10% bovenop hoor.

Liefs
Anne



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 19:28:07

Hey Lina,

Ik heb onlangs nog een opmerking gekregen van iemand die zei dat het tegenwoordig allemaal zo chic mogelijk moet zijn en dat het vroeger maar in een parochiezaaltje te doen was met een paar vrienden en familieleden, de ene zorgde voor een eenvoudig buffet terwijl de andere voor de versiering zorgde.

Daar had die persoon wel een punt in en je zult wel verstaan dat het dus afhangt van hoe jij je huwelijksfeest ziet. Natuurlijk wilt iedereen alles erop en eraan maar net zoals jij en waarschijnlijk ook anderen hebben wij ook niet het "geluk" dat de ouders de helft betalen.

Wij zijn eerlijk gezegd ook verschoten van de prijzen hoor maar je weet dat een huwelijksfeest eenmaal geld kost.

Als je wil stuur ik je een e-mail met een paar tips van hoe ik het allemaal gedaan heb om de kosten een beetje te drukken, ik ben van een paar mensen zeer tevreden over hun service en vooral hun prijzen. Mijn berichtje zou veel te lang zijn om het hier allemaal neer te schrijven, trouwens niet iedereen is geïnteresseerd in dit.

Als je vragen hebt mag je het mij altijd vragen, ik doe het met heel veel plezier!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 20:33:59

Hey Vân,

Je mag mij wel een mailtje sturen met tips ja!
Ik weet dat we het gedeeltelijk zo duur maken als we zelf willen, daarom gaan we ook de trouwuitnodigingen en misboekjes en menukaarten zelf maken en de bedankjes misschien ook... maar zoals een kleed of fotograaf dat kost veel geld en kunnen we niet zelf.

Groetjes,
Lina



vanessa
29-8-2010
 Meld misbruik21-5-2007 21:18:05

Beste Lina,
ik zit met hetzelfde probleem ik ga rond de 7de juni trouwen 2008 welteverstaan en ik weet dus niet hoeveel dat zou kosten.
Het is raar dat je op internet tochniet zoveel vindt als iemand zou denken. Zeg Vân zou jij mij ook dat mailtje kunnen sturen met al uw tips. Zou best wel handig zijn? Dank u wel
Groetjes
Vanessa



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 21:54:05

Hey Vanessa,

Graag maar dan heb ik wel jou e-mail adres nodig.

De tips die ik kan geven zijn misschien niet allemaal even nuttig omdat we allemaal een verschillede visie hebben over hoe wij ons trouwfeest zien maar wat je kan gebruiken of wat je kunt uitsparen is toch mooi meegenomen hè.

Dus Vanessa, even jou e-mail adres graag en ik stuur het zo snel mogelijk door.

Tot binnenkort.

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-5-2007 8:53:05

Hey,

Ik denk dat jouw voorgestelde budget realistisch is als je inderdaad een iet of wat klassieke bruiloft wilt. Wij zitten rond hetzelfde budget, maar hebben wel ouders die sponseren. Wat betreft de huwelijksreis (die tellen we ook niet mee) rekenen we voor een groot stuk ook op de cadeautjes van vrienden en familie: we gaan onze huwelijksreis nl als huwelijkslijst gebruiken.

Veel groetjes en veel succes nog,

Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...