Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Budget ???

  21-5-2007 14:28:46
Oke ik probeer het nu eens zelf, want op de computer van Nathalie blijft haar naam verschijnen, ze heeft mij voorgedaan hoe ik hier een bericht kon posten, nu probeer ik het eens zelf:


Dag bruidjes!

Wij gaan ook stilaan starten met de trouwvoorbereidingen, maar we moeten alles zelf bekostigen dus we zouden graag eens een gemiddelde schatting hebben van het budget dat nodig zal zijn... Ik heb op het forum al veel gezien dat de helft door de ouders betaald wordt...Dat geluk hebben wij niet.

Wat kost zoal een fotograaf gemiddeld?
Wat spenderen jullie gemiddeld aan een warme menu? Savonds hadden we in gedachten een koud schoteltje...
Wat kost het totale bloemen-festijn zoal :-) zoals bruidsboeket, bloemen in de kerk, bloemversiering op de tafels?

En welke kosten vallen nog zwaar?

Voor diegene die al verder gevordert zijn met hun trouwregelingen is het misschien mogelijk om ons een idee van hun prijsplaatje te geven?
Indien je dit liever niet zo publiekelijk bekend maakt begrijp ik dat, misschien kun je mij dan mailen op linaEnYari@gmail.com

Je zou er ons veel mee helpen!
Alvast bedankt!!!!!!!

Lina
19-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 603


Christel
30-6-2007
 Meld misbruik21-5-2007 16:21:08

Dag Lina

Ook wij betalen alles helaas zelf
Wij waren al lang van plan te trouwen maar hadden er eigenlijk geen geld voor
Toen mijn vriend me vorig jaar in februari vroeg was ik wel blij maar had ik zoiets van : "oei, hoe moeten we dat nu betalen"?
We hebben dus al ons spaargeld gerekend, ons dertiende maanden, vakantiegeld , belastingen die we terugtrekken, + elke maand verplicht nog bijsparen, dus niet meer vaak op resto gaan, minder naar de film en zo, en allé binnen 4 weken trouwen we en we zijn er toch geraakt qua budget
ik weet dat je ook goedkoper kan trouwen, maar op sommige posten hebben we wel wat kunnen besparen, terwijl ik dat op andere niet wou zoals op mijn kleed

Feestzaal+receptie+avondfeest voor 120 personen: 73 euro pp x 120 = 8760 euro
kerk: 200 euro
gemeentehuis: 250 euro
fotograaf: 600 euro
bloemen: 500 euro
ringen: 900 euro
kleed - lingerie en schoenen: 2320 euro
kostuum bruidegom+schoenen: 1200 euro
haar en make up: 150 euro
vervoer : 500 euro
ceremoniemeester: 250 euro
dj: 300 euro
live zang in kerk : 200 euro
uitnodigingen zelf ontworpen+enveloppen: 250
misboekjes: 100 euro
bedankjes gasten: 150 euro
snoep voor kindjes aan kerk: 89 euro
huwelijksreis amerika:4780+2000 euro aan eten daar op te doen

totaal: ongeveer 22000 euro slik slik
ik hoop maar dat het het waard zal zijn :-)

voor de bloemen heb ik gezegd aan de bloemist, dit is mijn budget, doe er iets mee
en in die 500 zitten een bruidsboeket, stoelversiering, altaarstuk en corsages voor de mannen en stukje aan ons voordeur

Maar laat je vooral niet afschrikken hoor, wij wouden nu een tradiotioneel feest in een feestzaal, maar als je iets doet in een zaal die je huurt met traiteur kan dat ook tof en goed zijn, mijn schoonmoeder is vorig jaar zo hertrouwd en dat was ook heel tof
Veel hangt ook af van hoeveel personen je vraagt en hoeveel gangen ze te eten krijgen

Je vind ongetwijfeld wel een formule die bij jullie past !

vele groetjes en succes ermee
Christel
160607



els
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 17:22:25

Voor ons feestje staat er gelukkig 1 cijfertje minder voor de komma.
We houden het wel klein: een dikke 30 personen: gaan uit eten: menu € 45, wijnen + aperitief inbegrepen.
Wij geven in het totaal zo'n € 4000 uit. Meer dan genoeg vind ik zelf!
Succes!



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 18:24:03

Hallo,
Hier een poging van mij
fotograaf: 1195
feestzaal: receptie 18 euro pp (ongeveer 150 man), avondfeest (receptietje, 4-gangen menu aan tafel, dansfeest met (drankenforfait): 65 euro pp (ongeveer 100 man)
ringen: 755
kleed: 1100
schoenen: ongeveer 150
lingerie en kousen: ongeveer 120
juwelen (hier heb ik me laten gaan:-)): 365
bruidsboeket: geen idee, kadootje van mijn vriend
bloemen in de kerk: maakt een vriendin van mijn ma
kerk: ik vermoed 200 euro
gemeentehuis: 15 euro
drukwerk uitnodigingen: ongeveer 250
misboekjes: geen idee, gaan we wel gewoon laten copiëren
bedankjes: max 50 euro
kostuum bruidegom: geen idee
Zo, ik denk dat ik ongeveer alles heb. De grootste kost is de feestzaal...
Veel succes met de voorbereidingen
schoenen bruidegom: geen idee



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...