Terug naar overzicht
Hey, Wij spreken bij mijn ouders af met al de daggasten.We gaan eerst foto's trekken en tegen als we terug zijn, zijn zij er ook al allemaal.Dan drinken we nog iets, en geven we hun een hapje en vertrekken we.Groetjes, Els14/07/2007
Hi Tamara,De avond voor ons huwelijk gaat mijn ventje bij mijn ouders slapen en mijn mama komt bij ons slapen. (dit meer om praktische redenen, mijn ouders wonen niet zo heel ver van ons maar dit is gewoon makkelijker voor kapper en make-up).De mensen van de suite worden 's morgens bij ons verwacht voor een klein hapje en drankje. Wanneer de suite bij ons is komt mijn ventje mij halen, drinkt hij ook nog een glaasje en dan vertrekken we allemaal naar de kerk.Bij ons worden de mensen om 11u verwacht dus op dat moment schenken we ook al wel een glaasje champagne, het is toch een feestelijke dag en dan past dat ook wel vind ik.We zijn al voor de wet getrouwd en op dat moment hebben we 's morgens ook de getuigen, ouders en zussen bij ons uitgenodigd voor een hapje en drankje. Groetjes,Véro16/6/2007
wij blijven ook bij ons slapen maar smorgens gaat mijn vriend bij zijn ouders (2 huizen verder) en mijn mama en mijn beste vriendin komen dan bij mij voor kapper... . De familie van mijn ouders verzamelen eerst bij mijn ouders thuis (4 straten verder) en dan gaan ze allemaal bij mijn schoonouders. dan komt mijn ventje mij halen en vertrekken we samen naar het gemeentehuis.we geven niks om te drinken, na het gemeentehuis is het direct receptiesuccesMieke22/09/07
Wij gaan ook gewoon thuis bij elkaar slapen, maar mijn getuigen en haar partner komen wel al van de avond ervoor (wonen nogal ver). Ik en Wendy gaan dan 's ochtends naar de kapper en make-up en vandaar bij mijn ouders. Stijn gaat met Filip bij zijn ouders, waar de wagen hen komt oppikken om het bruidsboeket te halen en naar mij te rijden. Tegen dan zou de hele suite daar verzameld hebben voor een glaasje en een broodje. Wij gaan foto's nemen en als wij terugkomen, is het tijd om te vertrekken voor het wettelijk en kerkelijk huwelijk. En ik denk dat er wel de hele dag door zal champagne gedronken worden; bij het ontbijt, bij de broodjes 's middags, in de limo's... Ik vind dat dus zeker niet ongepast ;-)Els22/09/07
Wij slapen ook in zonde samen ;-)We gaan ons de dag zelf bij mijn ouders omkleden (allebei)en laten iedereen ook naar daar komen. Dit omdat we ook nogal klein wonen. We geven dan niks te drinken.Na de viering wel!
Hoi MaraWij wonen al 2,5 jaar samen in een appartementje. Wij hebben ons in het begin ook die vraag gesteld waar we alles zouden doen.Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder woont heel ver weg en mijn vader woont klein. De ouders van mijn vriend wonen dichterbij en groter, maar ik vind dat het samenkomen bij de ouders van de bruid moet gebeuren. Aangezien dat niet kan, hebben we toch maar besloten om bij ons in ons appartementje samen te komen. Het zal waarschijnlijk wel heel krap worden, daarom laten we de mensen van de suite pas kort voor het vertrek komen. Een glaasje en een hapje gaan we niet geven.We zijn er nog niet uit of we allebei hier gaan slapen of niet.GroetjesRebecca