Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dressed by Jill

  20-5-2007 14:30:45
Hoi,

Heeft er al iemand iets besteld bij Dressed by Jill? Via google kwam ik op een site uit waar enkel klachten over deze zaak te lezen waren. Ze zouden veel te laat leveren of na verscheidene weken melden dat ze het bestelde niet meer konden leveren. Wat was jullie ervaring?

Dank je,

Elke
28/07/07

Elke
28-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 848


Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik20-5-2007 15:00:00

Hoi,
ik heb één keer een mail gestuurd om info te krijgen over een bepaald product, en ik heb daar een erg kort antwoord op gekregen waar ik niets aan had! Ik heb er dan ook nooit iets besteld.
Groetjes,
Ilse



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 18:58:41

Een vriendin van mij heeft er heel slechte ervaringen mee gehad! Maar dan ivm avondkledij en niet bruidskledij...

Groetjes,
Ilse



valerie

 Meld misbruik20-5-2007 19:15:17

Ik heb er een haaraccessoire besteld en ik heb alles netjes op tijd en goed verpakt ontvangen...

Groetjes, Valérie
26 mei 2007



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 21:52:54

Hallo,

ik mag er niet over klagen. Ik heb er reeds dingen gekocht via internet en alles tijdig ontvangen. Ook als ik uitleg vroeg per mail kreeg ik vlug een duidelijk antwoord. Ik heb vorige week terug enkele dingen besteld. En ik vertrouw er op dat dit terug dik in orde zal zijn. Het staat trouwens bij hun verkoopsovereenkomst dat de levertijd via post 2 tot 6 weken is. Dus dan weet je op voorhand dat je even geduld moet hebben hé. Ze vragen ook je huwelijksdatum zodat alles zeker op tijd geleverd wordt. Ik heb helemaal geen klachten.

Groetjes.



Joke
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 13:00:57

Hallo Elke,

Ik heb begin maart een diadeem besteld en betaald die ik nog altijd niet ontvangen heb. Na navraag blijkt dat ze deze niet in stock hebben en dus moeten bestellen hebben bij hun leverancier. Van zodra hij binnen was gingen ze hem opsturen maar ik heb nog altijd niets ontvangen...

Joke
07/07/2007



Sally
7-9-2007
 Meld misbruik22-5-2007 21:33:05

Hey Elke

Wij zijn een tijdje geleden naar de winkel gereden van Dressed by Jill in Utrecht. Dat was echt de moeite waard!! Het is een heel klein maar gezellig winkeltje met heel erg veel leuke (en goedkopere) spulletjes.

Ook bij ons werd ons nog iets nageleverd en dat heb ik vandaag toegekregen. Netjes verpakt en goed op tijd. Persoonlijk vind ik het een echte aanrader om eens een kijkje te gaan nemen, je krijgt zoveel uitleg en ze doen leuke suggesties.

Groetjes
Sally
07/09/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...