Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek/vriendenboek

20-5-2007 12:21:23
hey

als gastenboek had ik graag een soort vriendenboek gemaakt maar ben nog op zoek naar originele vraagjes genre wat wensen jullie het bruidspaar? en bv 3 tips voor een geslaagd huwelijksleven...

zou er ook een soort weddenschap aan willen koppelen wie er het dichtst bij is wanneer er een eerste spuit zal komen krijgt dan fles champagne of zo

weet iemand hoe ik dit allemaal grappig, origineel,... kan formuleren?

alvast bedankt
sas677

saskia
7-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 933

katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik20-5-2007 21:42:09

Ik heb zelf geen goede tips voor jou, maar ik vind het wel een leuk idee!
Ik ga deze topic zeker blijven volgen.
Succes er mee!

Els
22-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 11:28:41

Ik vind dit een super idee! Wij wouden ook iets anders dan een gewoon gastenboek, aangezien veel mensen niet weten wat schrijven/vergeten te schrijven/hetzelfde schrijven als de persoon ervoor... Wij hadden al gedacht aan een schilderdoek, dat iedereen kan signeren. Of een spiegel laten graveren... Maar dit vind ik nog veel beter. Je kan wat grappige vragen stellen en er jaren later nog om lachen. Ik ga er zeker over nadenken. Bv multiple choice:
Ik verwacht de eerste baby
A nooit
B binnen +/- 270 dagen
C ik verwacht er 2 tegelijk
D ../../.... (wie het dichtst kan mikken, zal een fles champagne strikken)

Of je kan ongeveer hetzelfde doen met het einduur van jullie feest; wanneer verlaat de laatste gast de dansvloer?

Els
22/09/07

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 13:13:51

thx els!!!
als je nog dingen kan verzinnen zet ze hier maar neer aub...

Els
22-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 13:48:21

Saskia, ik had vanmiddag nog wat inspiratie ;-)
- Als je vraagt naar de band met bruid en/of bruidegom (neef, zus, vriendin, collega...) en er dan een leuke/gênante anekdote laten bijschrijven die ooit gebeurde.
- Wat de gast/gaste het leukste, mooiste, meest ontroerende moment van de dag vond
- Waaraan we zeker moeten denken de eerste weken van ons huwelijk
- Wat we zeker niet mogen vergeten mee te nemen op huwelijksreis
- Hoe laat ga je naar huis? (kan je achteraf nog tegen hen gebruiken ;-))
Toch ook een blanco vraag
- ook nog dit:.........
- mijn levenswijsheid:.......

Whauw, hoe meer ik erover nadenk, hoe leuker het kan worden. Nu alleen nog een uitvoering vinden. In een map met allemaal losse bladen of als een boek laten inbinden... Weet jij al hoe je het gaat doen?

Els
22/09/07

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 23:46:21

Hey

dikke merci voor alle inspiratie!!!! krijgt hier al vorm in mijn hoofd...
voor de uitwerking had ik gedacht van het te laten inringen, je weet wel met plastic ringen zo. ik zou twee bundels laten maken die dan kunnen rondgaan de avond zelf. later terug losdoen en beetje bij elkaar sorteren (vrienden, familie)
er komt ook een foto bij elk blad per koppel of gast (indien persoon alleen) daar gaat de fotograaf voor zorgen.
nadien zou ik dan alles terug laten inringen in 1 boek en met een mooie dikke kaft ipv zo'n plastic...

je mag me anders ook mailen
saskiacieters@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...