Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pierre-Yves

  20-5-2007 12:19:32
Hey iedereen!
In augustus trouwt de broer van mijn vriend en ik ben dus op zoek naar suitekleding. Ik heb op de site van Pierre-Yves een mooi ensemble gezien. Maar ik heb gehoord dat ze daar vrij onvriendelijk en duur zijn. Heeft er iemand soms een idee van de prijsklasse van de suitekleding van eigen ontwerp. Om het misschien wat makkelijker te maken, ik heb het over de blauwe bustier/top en de lange bruine rok (8ste foto op de 1ste pagina)
En moet je voor suitekleding ook een afspraak maken om te passen?
Alvast bedankt!

Anke
20-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 785


saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-5-2007 14:02:29

hey

mijn getuige heeft daar haar ensemble gekocht en was roond de 1000 euro kwijt voor een zwarte broek en lange top met kant, wel handgemaakt en eigen ontwerp. ze is een paar jaar geleden daar ook om haar trouwkleed geweest en had toch geen klachten zover ik weet. ze is in aalst geweest.

groetjes sas677



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-5-2007 14:05:43

effe op de site gekeken en zij heeft foto 8 op pagina 2 maar dan met blauw ipv fuchsia.
en ik dacht dat je wel een afspraak moest maken...



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 17:25:24

Hallo,

we hebben alles daar gekocht (mijn trouwkleed en de kleren van de vrouwen in de suite) nooit klachten gehad, hoor. Het enige wat ik denk, is dat je mss al vrij laat bent voor een kleed uit hun eigen collectie. NIet aarzelen, en zeker een afspraak maken, best tijdens een werkdag overdag, dan heb je de winkel voor je alleen. Op zaterdag lijkt het wel of ze het volk daar met bussen afzetten ...



Anke
20-8-2010
 Meld misbruik20-5-2007 17:53:32

Maar ik ben dan bang dat hetgeen ik gezien heb te ver boven mijn budget zal liggen en bruidswinkels zijn nu niet bepaald de winkels waar je zomaar weer buitenstapt...
Of vergis ik me daarin?



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik20-5-2007 20:56:42

Hey Anke,

ik ben zonder afspraak (op een zaterdag) bij Pierre-yves in Aalst binnengestapt. Dus dat is alleszins geen probleem.

Ze zijn er wel vrij direct, maar ik kan dat wel appreciëren. Bij elk kleed dat ik aan deed zeiden ze onmiddellijk de prijs (wat in andere winkels niet het geval was). En de verkoopster was er van overtuigd (net als ik, maar mijn vriend niet) dat het goedkoopste (!!!) kleed me het best stond. Sommigen vinden dat ze dus kritiek geven op je uiterlijk, ik vond gewoon dat ze eerlijk waren (het is niet dat je niet van jezelf weet dat je bvb geen/wel grote borsten/poep/heupen etc hebt) en eerlijk zeiden wat me het best stond. (Ik heb iets niet uit hun eigen collectie en heb enkel trouwkleren aangehad dus ivm prijzen kan ik je niet helpen.)

veel pasplezier!!!



Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik21-5-2007 12:16:37

Helaba Anke,

Ik heb een suitekleed gekocht (als bruid) bij Linea Raffaeli die hetzelfde model heeft als het kleed van Pierre-Yves die jij beschrijft... De mijne kostte 650 euro je vindt het terug op de volgende site:

http://www.linx-fashion.be/pagecont.php?intPageNr=149

De eerste 2 foto's (lins in profiel en recht van voor)

Veel succes,
Sheron



nathalie
15-6-2012
 Meld misbruik21-5-2007 12:19:24

Hey Anke,
Ik heb die bruine rok en blauwe top besteld bij pierre yves,en de prijs komt op 1400 euro. Dat is best wel prijzig voor suitekledij. Ik vond ze er wel vriendelijk en correct, over de service zeker geen klagen.
Groetjes Nathalie



Anke
20-8-2010
 Meld misbruik21-5-2007 16:55:24

Bedankt voor de reacties iedereen!
Ik was daarnet ook even binnegestapt en inderdaad ze waren ongelofelijk vriendelijk. Ze wisten me te vertellen dat het ensemble tot 1700 euro kon kosten, maar dat dit ook afhing van de retouches enzo die zoude moeten gebeuren. Ze zeiden me ook wel dat het wat te oud was voor mij, maar dat ze een waaier aan suitekledij hebben in prijscategorie 600 tot 800 euro. Ik ben dus weer een illusie armer :-) maar vond het een heel aangename winkel en een aangename sfeer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...