Terug naar overzicht
Ik heb al enkele fotoreportages van de Fotohoek gezien en het viel me op dat ze steeds hetzelfde doen... Ze zijn ook wel speciaal qua stijl. Speels... En je moet daaraan zijn. Ik hou meer van de klassieke stijl. Zijn ze niet aan de dure kant volgens de hoeveelheid foto's? Vergelijk eens met de fotograaf in Gullegem (Vanhalst I Photo Design Bissegemstraat 51 8560 Gullegem). Van haar hoor ik zeer goeie dingen!
De foto's zijn mooi, maar daar stopt het dan ook mee. Alhoewel de site een vriendelijke man toont, is dit alleszins niet het geval.- op de receptie de familie schofferen die ook foto's nemen- de website waar hij de foto's achteraf opzette werkte de helft van de tijd niet, of de foto's waren maar half opgeladen- naderhand een boek voorgesteld digitaal met meer bladzijden in dan wij gevraagd hadden (kostprijs 200 euro meer). Hij wou geen fotoboek maken met het aantal dat wij contractueel afgesproken hadden. Direct gedreigd met een rechtzaak toen wij vriendelijk vroegen om een voorstel te maken met het aantal bladzijden dat wij gevraagd hadden.Kortom: mooie foto's maar onmogelijke fotograaf.