Terug naar overzicht
Die rozenblaadjes kan je bij een bloemist kopen. (Ik veronderstel dat ze die halen van bloemetjes die ze niet meer kunnen verkopen.)Wij gaan de kinderen (van mijn klasje en van de familie) witte ballonnen laten vliegen. We hebben er een kaartje voor gemaakt om aan te hangen zodat de vinders dit kunnen terug sturen naar onze school. Wij laten zelf 1 rode hartvormige ballon op. De ballonnen zetten we voordien met een gewichtje aan in de kerk als versiering.
Er bestaan speciale bruidsbelleblaasjes en die geven niet af op de kleding. Geen idee waar je die kan kopen (bestellen via internet). Daar zit nl. geen zeep of iets dergelijks in. Dat zit in die van Z**man wel. Dat geeft de vlekken.
Hallo,Ik heb rozenblaadje van stof besteld, misschien ook een idee voor jullie?Griet, wij willen ook balonnen oplaten, maar zijn nog op zoek naar helium. Waar hebben jullie dit gevonden?Alvast bedankt!Groetjes,Monia
Hoi! Ik heb bij de keten AVA (www.ava.be )papieren bloemblaadjes gezien die per 100 ofzo in een zakje zaten. Misschien moet je daar eens langsgaan. groetjesSophie18.04.2008
Is het niet de bedoeling dat de gasten spontaan iets beginnen te gooien (rijst, bloemblaadjes, bellen blazen, ...) en dat het bruidskoppel niets hoeft te regelen. Ik maak me er niet druk om. Wij gaan ons laten verrassen.Groetjes, amalia
hallo, wij hebben een paar weken geleden met serpentines gewerkt ( zo van die blaasdingen van carnaval) heel kleurrijk! kijk wel effe uit naar waar de wind blaast zodat je zelf niet volhangt! omdat er geen rijst gegooid mocht vallen, ( en ook niet duur!)groetjes