Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlekken op kleed door bellenblazers :(

19-5-2007 9:59:31
Hello
Heb even jullie raad nodig. Ik heb bij Z**man bellenblazers gekocht om uit te delen aan de kinderen en aan vrienden en familie. De bedoeling was dat iedereen in onze richting zou blazen wanneer we uit het stadhuis komen. Dat is echt prachtig op foto. Ik las al wel dat die bellenblazers meestal geen vlekken veroorzaken maar bij mij dus wel. Heb gisteren op een stuk stof dat ik meekreeg van de winkel, een test gedaan en effectief die kleine spatjes worden kringen! En als je echt 'drupt' van dichtbij, verschijnt er zelf een vlek :( Was wel een teleurstelling. Ik vrees dat het door de hele speciale stof van mijn kleed komt. En op een gekleurde jurk zie je het misschien sowieso meer dan op een witte jurk? Wat nu? Welke alternatieven zijn er buiten rijst? Bloemblaadjes zijn misschien wel een optie maar moet ik dan 100 rozen kopen en die één voor een plukken? En als het maar niet regent want dan is dat ook niet echt geschikt?
Stomme vraag maar toch ;)
Bedankt voor jullie hulp!

didin

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 309

Griet
23-6-2007
 Meld misbruik19-5-2007 10:14:29

Die rozenblaadjes kan je bij een bloemist kopen. (Ik veronderstel dat ze die halen van bloemetjes die ze niet meer kunnen verkopen.)Wij gaan de kinderen (van mijn klasje en van de familie) witte ballonnen laten vliegen. We hebben er een kaartje voor gemaakt om aan te hangen zodat de vinders dit kunnen terug sturen naar onze school. Wij laten zelf 1 rode hartvormige ballon op. De ballonnen zetten we voordien met een gewichtje aan in de kerk als versiering.

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik19-5-2007 12:55:46

Er bestaan speciale bruidsbelleblaasjes en die geven niet af op de kleding. Geen idee waar je die kan kopen (bestellen via internet). Daar zit nl. geen zeep of iets dergelijks in. Dat zit in die van Z**man wel. Dat geeft de vlekken.

MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik19-5-2007 15:01:44

Hallo,

Ik heb rozenblaadje van stof besteld, misschien ook een idee voor jullie?

Griet, wij willen ook balonnen oplaten, maar zijn nog op zoek naar helium. Waar hebben jullie dit gevonden?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Monia

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik20-5-2007 18:25:49

Hoi!

Ik heb bij de keten AVA (www.ava.be )papieren bloemblaadjes gezien die per 100 ofzo in een zakje zaten.
Misschien moet je daar eens langsgaan.
groetjes
Sophie
18.04.2008

amalia
24-5-2008
 Meld misbruik20-5-2007 22:19:09

Is het niet de bedoeling dat de gasten spontaan iets beginnen te gooien (rijst, bloemblaadjes, bellen blazen, ...) en dat het bruidskoppel niets hoeft te regelen. Ik maak me er niet druk om. Wij gaan ons laten verrassen.

Groetjes, amalia

segers

Meld misbruik21-5-2007 18:53:58

hallo, wij hebben een paar weken geleden met serpentines gewerkt ( zo van die blaasdingen van carnaval) heel kleurrijk! kijk wel effe uit naar waar de wind blaast zodat je zelf niet volhangt! omdat er geen rijst gegooid mocht vallen, ( en ook niet duur!)
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...