Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleine kaartjes bij uitnodiging

18-5-2007 14:59:13
Hallo, wij zijn begonnen met het schrijven van de tekstjes op onze uitnodiging, maar zitten een beetje in de knoei met de tekstjes voor de verschillende delen (bv receptie + diner of dansfeest) kunnen jullie mij een paar voorbeeldjes geven van hoe jullie het hebben omschreven? Alvast nen dikke merci. Groetjes Kate

Katleen
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 332

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik18-5-2007 15:24:35

Hey Kate,

Wij hebben geen kleine kaartjes maar 3 grote kaarten
1) aankondiging met gewoon huwelijksviering: waar, wanneer
2) idem 1 + links op de binnenkant van de kaart (gedrukt zodat het likt op een kaartje): 'u wordt van harte uitgenodigd op onze RECEPTIE ter gelegenheid van ons huwelijk van 18 tot 20 uur. Graag verwittigen voor 1 juli of u er al dan niet bij kunt zijn + onze gsm-nrs' en daaronder de cadeautip
3) idem 1 en 2 maar i.pv. receptie staat er RECEPTIE+AVONDFEEST

Veel succes!
Jessika

Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik23-5-2007 17:01:23

Hallo Katleen,

Wij hebben één algemene uitnodiging die iedereen krijgt, daarop staan uur en plaats van de trouw voor de wet en voor de kerk, dan ons adres, een gedicht, een foto en een cadeautip.
Dan hebben we voor receptie, diner en avondfeest drie verschillende kaartjes voor ertussen: met iets erop als: We nodigen jullie van harte uit voor onze receptie, met plaats en uur bij.
(zelfde voor diner en avondfeest)
Bij de receptie hebben we begin- en einduur bijgezet, anders moet je op een gegeven moment zelf de mensen gaan wegsturen...

De suite krijgen twee kaartjes, receptie én diner, want zij zijn er bij allebei...

Hopelijk heb ik je hiermee een beetje kunnen helpen.

Groetjes,
Véronique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...