Terug naar overzicht
Dag Sofie,Wij zijn twee dagen geleden (16/5) getrouwd in zaal Symfonie in Maelstede, dat is ook een zaal van het HVW in Kuurne.Wij zijn nog volop aan het afkicken van deze onvergetelijke dag! De ontvangst in de zaal was perfect verzorgd en tot in de puntjes afgewerkt. Het eten was ongelooflijk lekker en we hebben er ook heel veel complimentjes over gekregen. Als je nog twijfelt zou ik zeggen: zeker doen! Je zult er geen spijt van krijgen.groetjes,Valerie (16/5/2007)ps: 't is cliché, ik weet het, maar geniet er echt van! 't Is zo voorbij en wij voelen ons al twee dagen 'ellendig' omdat zo'n unieke gebeurtenis waar we zo lang aan voorbereid hebben nu plots achter de rug is en vooral omdat we al die leuke momenten ook nooit meer kunnen overdoen!
Wij trouwen morgen in de Commanderie, de zaal ernaast.Ja, bij Van Wonterghem zit je nooit mis. Dat is de reden waarom we persé daar wilden trouwen. Mijn schoonzus haar huwelijk was ook tot in de puntjes verzorgd en wij hebben dan ook nergens verder meer gekeken: het moest en zou daar zijn...