Terug naar overzicht
HalloIk heb mij Delices van Cartier gekocht ruikt zooo lekker en ik hoop dat mijn aanstaande Kenzo Jungle gebruikt wan t ik be gek van dat geurtje...GroetjesEl07/07/07
Ik gebruik die van Gucci, ik ruik hem heel graag en draag de laatste tijd altijd die dus draag hem ook op de dag van ons huwelijk.En mijn ventje wss Azzaro.Groetjes
ik vind Romance van Ralph Lauren heel geslaagd
Hallo,Ik heb ook Miss Dior Cherie gekocht, bodylotion en deo. Ik heb ook wat stalen gevraagd om overdag te gebruiken. Mijn ventje heeft die nieuwe van Jean Paul Gaultier, met oranjebloesem gekocht. GroetjesPetra14-7-7
hallo!ik zal waarschijnlijk mijn favoriete geurtje gebruiken, "chance" van chanelen mijn aanstaande hopelijk "allure", ook van chanelgroetjes!anja
Ik zal Noa van cacharel gebruiken. Ik heb het nog maar van januari en mijn vriend is zot van die geur. Hijzelf zal Hugo Boss gebruiken. Vind ik persoonlijk een goeie geur.Groetjes
bij mij zal dit nina van nina ricci zijn
Hi Amber,Ik heb Insolence van Guerlain gekocht, heel lekker geurtje.Mijn ventje zal Jaïpur dragen.Groetjes,Véro16/6/2007
Hey AmberBij mij wordt het Burbury Brit, want dat is het parfum dat ik droeg toen we elkaar leerden kennen. Wat hij zal dragen weet ik niet.Groetjes, Cat22/09/07
hey,bij ons is dit voor mij Calvin Klein Euphoria Blossom en voor hem is het Azzaro Chrome.
Ik zal Miracle Eau de Parfum van Lancôme dragen, heb ook de douchegel en de bodylotion. Mijn toekomstige zal Kenzo gebruiken of pleasures van Estée Lauder.Sara09/06/07 (nog 19 dagen!!!)
Amor Amor van cacharel is mijn lievelingsparfum dus zal ik die wrs dragen op de trouw ook. Mijn aanstaande polo blue denk ik
Hey Amber,Daar had ik helemaal nog niet over nagedacht, maar is wel leuk om ook zo'n persoonlijk geurtje te dragen op je trouw dat je daaraan kan koppelen.Ik hou wel van J'adore van Dior en mijn vriend gebruikt Coolwater van Davidoff (en zal daar niet snel vanaf te brengen zijn).Wel even een tip:Een vriendin van mij had haar parfum verstoven toen ze haar jurk al aan had en ze had vlekken! Dus ideaal is het om in je blootje of met je lingerie aan door de nevel van je parfum te wandelen (7 keer volgens de traditie) en dan ruik je over je hele lijf lekker en zijn er geen vlekken!GroetjesLies