Nu Online
Momenteel zijn er 265 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerkliedjes

17-5-2007 21:51:23
hallo

wij trouwen op 28/06/2008
wie heeft er tips en ideetjes voor muziek in de kerk
en tips voor bedankingen en themas voor de tafels en feest

groetjes

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2274

An
16-6-2007
 Meld misbruik17-5-2007 23:09:52

Hallo
Wij hebbe als muziek voor in de kerk allemaal instrumentale liedjes gezocht (wel van bekende nummers), omdat je deze indien nodig vroeger kan onderbreken zonder dat je het nummer "verkracht" zoals bij gezongen liedjes...
groetjes

Tine
20-10-2007
 Meld misbruik21-5-2007 15:54:19

Hey wij hebben gekozen voor liedjes die we graag horen en die wij tof vinden. Niets traditioneels dus... Ik zet ze even op een rijtje:
x Intredelied: A whole new world - Peabo Bryson en Regina Bells
x Tussenlied: Is this love - Bob Marley
x Ondertekening huwelijksregister: Gelukkig zijn - Raymond van het Groenewoud
x Offerandelied: Someone to say hi to - Sarah Bettens
x Communielied: ofwel The best is yet to come - Novastar ofwel Rood - Marco Borsato
x Uittredelied: I would walk 500 miles - The Proclaimers

Thema's en zo hebben wij ook nog niet.
Mijn nicht gebruikte landen en steden waar ze graag nog eens naar toe zou gaan. Misschien ben je er iets mee!

Veel succes nog!
-xxx-

Ann

Meld misbruik17-7-2007 4:06:06

kijk eens op www.trouwmis.tk
of geef me een seintje 0497/411000
groeten,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...