Terug naar overzicht
Hey Katrien,wij zitten met eenzelfde "probleem", en doen het als volgt:goede vrienden van mijn schoonouders gaan de bloemen klaarzetten (mijn schoonmama gaat alle bloemstukken zelf maken)'s morgens (we trouwen om 11.30u).De misboekjes gaan wij in een grote versierde mand aan de ingang van de kerk laten zetten (ook aan een tante of nonkel vragen).De muziek, daar zorgen de mensen van onze muziek zelf voor. We hebben aan de pastoor gevraagd of de kerk 2uur op voorhand kan geopend zijn en dat was geen probleem.Groetjes,Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
HalloWij trouwen om 14u en hebben ook geen ceremoniemeester. De bloemen worden tot daar gebracht en gezet door de bloemist zelf en de rest is dus eigen familie die je de boekjes kan laten uitdelen,... je moet op de eerste rijen al wel wat boekjes voorzien zij onze priester, zodat de suite niet allemaal met boekjes in de hande moet binnenkomen.Groetjes!
HoiWij gaan onze kerk versieren de avond ervoor, samen met mijn vriend zijn meter en andere familieleden... Je moet dit eens vragen aan jullie priester.De boekjes worden uitgedeeld door een nicht van mij en op de plaatsen die vrij gemaakt worden voor de suite, gaat mijn nicht ze klaar leggen...Groetjes en succes!Veroniek20 07 2007