Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk in België - wonen in buitenland

  17-5-2007 18:39:52
Hallo bruidjes,

Wij zijn beide van Belgische nationaliteit maar wonen in Duitsland. We zouden echter willen trouwen in België. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee of weet of er daar speciale papieren voor nodig zijn?

Alvast bedankt voor de reacties!

Nancy

Nathalie
10-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 836


catherine
22-9-2007
 Meld misbruik20-5-2007 9:45:48

Hey Nathalie

Ik kan je niet echt helpen, want onze situatie is compleet anders (ik ben belgische, hij is amerikaan en hij komt hier wonen) Het beste ben ik geholpen in het stadhuis. Misschien kan iemand van je familie eens gaan informeren?

Groetjes,
Cat
22/09/07



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik22-5-2007 13:46:09

Dag Nathalie,

Mijn vriend en ik hebben ook allebei de Belgische nationaliteit, maar we wonen in Nederland. Zijn jullie in Duitsland gedomicilieerd? Ik weet alleszinds dat je terecht kan bij het gemeentehuis in Belgie waar je het laatst ingeschreven geweest bent.

Kijk ook eens hier:
http://www.diplomatie.be/nl/services/civilstatedetail.a...

Niet makkelijk om alles vanuit het buitenland te regelen he? Lang leve internet!

Groetjes

Lies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...