Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nog op 26 mei 2007?

  17-5-2007 17:26:01
Hallo,

Na lang voorbereiden is het bijna zover.
Zijn er nog mensen die op 26 mei trouwen?

Wat moeten jullie zo nog allemaal regelen?

Groetjes

K
26-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 656


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik17-5-2007 19:16:25

Hey,

Wij trouwen ook die dag.
We moeten nog iedereen eens opnieuw contacteren en naar de zaal gaan.
De misboekjes moeten nog geprint worden evenals de menu's, naamkaartjes en ontvangstkaartjes en dan alles nog ineen knutselen.
We weten al wie aan welke tafel zit maar nog niet waar aan de tafel.

Dat is het zo'n beetje denk ik.
Ik ben al zo lang bezig en nu moet ik op het laatste moment nog zoveel doen. Erg!!!

Wat moeten jullie nog doen?

Groetjes, Sissi



Lien
26-5-2007
 Meld misbruik18-5-2007 8:53:48

Hey,

wij trouwen ook op 26 mei. Wij moeten enkel nog een paar dingetjes gaan kopen voor op huwelijksreis, we vertrekken op 29 mei, dus we moeten alles hebben voor ons huwelijk. Voor de rest is het nu aftellen en hopen dat we niets vergeten zijn en dat het goed weer zal zijn!!

groetjes,

Lien



nathalie

 Meld misbruik18-5-2007 10:24:59

hey hey

wij trouwen ook op 26 mei, en het begint serieus te kriebelen.

Wij moeten nog allemaal detailkes doen. bedankingetjes voor de gasten afwerken, de namenlijst doorgeven aan feestzaal, de cd gaan testen in de kerk! broodjesmaaltijd bestellen voor 's middags, cadeautje bruidskindje kopen, onze valiezen maken (want wij vertrekken op 28 mei op huwelijksreis)
en morgen hebben mijn vriendje en ik nog een spetterende vrijgezellenavond tegoed!!

Meisjes, Veel succes nog met de laatste dingetjes. Hopelijk kunnen we genieten van een stralend zonnetje! en het wordt voor elk van ons een SUPERdag om nooit te vergeten.

Vele groetjes
Nathalie



Eva
26-5-2007
 Meld misbruik18-5-2007 10:30:47

Hallo,

Wij trouwen ook op 26 mei, maar is maar een klein feest (met 18 man) en dus eigenlijk niks om zenuwachtig te zijn :)

Alleen het weer blijft afwachten:)

Groetjes
Eva & Patrick
26 mei 2007



K
26-5-2008
 Meld misbruik18-5-2007 17:52:10

Hallo,

Wij moeten nog de definitieve tafelschikking doorgeven, nog enkele geschenkjes kopen voor de ouders en dan is het meeste wel zo klaar denk ik.

In ieder geval wens ik jullie allemaal een zeer leuke dag toe!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...