Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bijzitter verkiezing vlak voor huwelijk !

  17-5-2007 14:11:35
Hallo allemaal,
pfff... 'k heb weer pech. 'k ben aangewezen om op 10 juni bijzitter te zijn voor de verkiezingen in mijn stembureau. Mocht dit nu niet 20 dagen voor ons huwelijk zijn, zou ik het nog zien zitten. Het is eens een ervaring (zeggen ze). Maar we hebben nog vanalles te regelen voor ons huwelijk en het weekend zijn de enige dagen waarin mijn vriend en ik samen dingen kunnen regelen. We zijn dus een dag kwijt. Ik word er nerveus van! Maar ik zal er niet onderuit kunnen zeker..?!
Groetjes,Ine

Ine
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 777


Marleen

 Meld misbruik17-5-2007 20:45:10

Hoi,
Hier nog erger: we zijn beiden aangeduid als bijzitter. Wij hebben al een peutertje en dit komt écht niet goed uit. Wij trouwen op 6.7.7 en hebben ook onze tijd nodig tijdens het weekend. Je kan misschien eens contact opnemen met de voorzitter van je kiescanton, maar ik vrees ervoor... Misschien goed op tijd gaan. Ze nemen vaak de mensen die te laat komen, en laten de anderen gaan...
Succes!
Marleen
6.7.7



Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik18-5-2007 9:25:27

ja daar zullen jullie niet onderuit kunnen. Maar Marleen ik denk wel dat jij kunt vragen dat 1 van de 2 mag thuisblijven hoor omdat je geen andere opvang hebt voor je kind. Zo is dat bij ons toch gedaan.



Veroniek

 Meld misbruik18-5-2007 14:47:22

Hoi

Idd jullie zullen er niet van onder uit kunnen, maar Marleen jullie kunnen wel zeggen dat er 1 van jullie 2 thuis moeten blijven voor de kindjes.. Bij mijn ouders hadden dit ook, maar er moet zeker 1 iemand gaan...

Groetjes
Verniek
20 07 2007



Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik18-5-2007 18:30:45

Hallo Ine,
Gisteren had ik je berichtje gelezen en ik dacht "ah, die heeft geen geluk". Maar nu, hebben we vandaag ook post ontvangen ... Mijn vriend moet ook gaan zitten, maar t ergste is dat de zaterdag de 9e zijn vrijgezellen is. En de vrijdag de 15e trouwen we al ...
Pfff.
Weet iemand wat als geldige reden aanzien wordt om niet te moeten gaan?
Groetjes,
Mieke



Vân
7-7-2007
 Meld misbruik18-5-2007 19:10:09

Hey mede-bruidjes,

Leuk is anders maar ik vrees dat er niets anders op zit dan te moeten gaan, goh, een geldige reden om niet te moeten gaan ik denk als je ziek bent maar dan moet je een geldig doktersattest hebben, of als je die dag moest werken dan een attest van de werkgever vragen en indien je op vakantie bent (dat is echt pech hebben :o) dan moet je gewoon kunnen bewijzen aan de hand van je ticket en hotel gegevens denk ik en dan eens informeren bij de gemeente.

Tot hiertoe nog niets in de bus ontvangen, ik hoop dat het zo blijft!

Groetjes,

Vân en Michel
07/07/07


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...