Terug naar overzicht
Hey Wendy,Ik begrijp je volkomen. Bij mij staan er nog 36 dagen op de teller, maar ik heb ook dat totaal uitgeblust en het "wat heeft het nog voor zin" gevoel. Ik zie mijn vriend ook nog doodgraag en wil nog wel trouwen, maar ik denk dat het gewoon allemaal wat te lang duurt. Nu alles in grote lijnen geregeld is en je eigenlijk niets meer kan doen dan "afwachten" tot de grote dag er is heeft daar veel mee te maken denk ik.Maar kop op, ik ben er zeker van dat het de mooiste dag van je leven wordt!!! Je zal er heus wel volop van genieten.Groetjes Debby22 juni 2007
Hey Wendy,kop op, dat komt wel goed hoor!Ik heb dat gevoel ook soms, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Maar weet je, als jullie dag daar is overmorgen en jullie staan daar te stralen, dan pas denk ik ga je weten waarvoor je het allemaal gedaan hebt! En dan ga je heel blij en gelukkig zijn, daar ben ik wel zeker van!!!En daarbij, ze geven beter weer naar het weekend toe, dus als de zon van de partij is, kan het helamaal al niet meer stuk!Ik wens je weinig gepieker nog deze twee dagen en veeeeeeeel plezier en geluk op jullie dag. Je zal zien, je word een stralende bruid!Vele groetjes en een dikke het-komt-wel-goed-knuffel! :-)Veerlehttp://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl PS: laat je weten hoe het verlopen is??!
Hey hallo!Komaan meid, nog 2x slapen en het is zover!(maar ik moet ook bekenne dat ik dat gevoel wel is heb van ,"ware we al maar getrouwd" ,kdenk dat het een beetje te make heeft met wat zenuwe aangezien de trouw dichterbij komt. Het heeft altijd nog ver van je bed geweest en dan plots is het zover, tgeeft toch een ander gevoel vind ik. Maar iedereen zegt me "geniet zoveel mogelijk van de dag,want hij is zo om".groetjes An16 juni 2007
Dag Wendy,Wij zijn twee dagen geleden getrouwd en 't is een onvergetelijke dag geworden! En ook wij hadden nochtans van tevoren het gevoel dat het wel genoeg geweest was. Er is nog vanalles mis gelopen de laatste dagen en we waren het écht beu, maar de dag van onze trouw zijn we 's morgens wakker geworden en was de goesting er direct terug. We hebben genoten van elke minuut van de dag en aan alle 'voorbereidingsellende'hebben we geen seconde meer gedacht!Kop op, het komt allemaal goed!groetjes,Valerie 16/5/2007