Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Proficiat met jullie huwelijk. Wij trouwen op 6 september volgend jaar en hebben volgende zaken al vastgelegd:zaalfotograafceremoniemeester en -vervoerkerkMomenteel zijn we bezig met DJ en muziek voor kerk en receptie. Vermits wij graag keuze hebben en september blijkbaar één van de populairste trouwmaanden is, zijn we er redelijk vroeg mee begonnen. Alvast veel succes,Groetjes,Sophie
Hallo,Wij trouwen op 23-08-08.Momenteel hebben we alleen nog maar de zaal en de fotograaf vastgelegd.Binnenkort hebben we verlof en dan gaan we nog wel wat verder doen met de voorbereidingen (ceremoniemeester, vervoer, pastoor, DJ,...)We wensen jullie nog veel "voorbereidings-genot"M&M
Wij hebben nog maar enkel de zaal vastgelegd.Kzal binnenkort wat rondkijken voor een fotograaf. voor de rest doen we nog alles op het gemak want we hebben nog vele tijd.groetjes,Sofie27/09/08
Hallo,wij trouwen op 1 september. Wij hebben reeds de zaal, ceremoniemeester, DJ, kerk en vervoer vastgelegd en voor de fotograaf zijn we ook bijna rond. Nu ben ik druk bezig met mijn misboekje en volgende week gaan we bij de pastoor. Groetjes.
wij trouwen op 30.08.2008. De feestzaal ligt al enkele maanden vast. De pastoor/kerk staat deze week op het programma en ik zou dringend willen beginnen met fotograaf en DJ. Kwestie van ook nog keuze te hebben. Vervoer en ceremoniemeester doen wij niet. We gaan te voet :-)veel plezier met de voorbereidingen! groetjes
oops, sorry... blijkbaar een beetje veel op verzenden geklikt!