Terug naar overzicht
Ik vond die mensen heel vriendelijk, zijn daar ook achter de boeken geweest met huwelijkskaarten... maar ik vond het wat te prijselijk en heb uiteindelijk gekozen voor digitale druk bij kwik kopie, de helft van de prijs waren we gediend.groetjesmieke 7/7/7
Dag Lien, zelf zijn wij niet langs geweest. Een vriendin van mij had daar haar uitnodigingen laten drukken, maar na de proefdruk wou ze toch iets zwaarder papier. Toen ze de rekening kreeg, was de prijs verdubbeld. Uiteindelijk heeft hij nog (na heel veel gezaag) een deel van het bedrag laten vallen, maar ze was in ieder geval niet tevreden. Dus als je hem kiest, zou ik zeker heel goede afspraken maken over de prijs. groetjes, sara
Hey Lien,Zoals ik al zei, hadden ze bij mij op het werk nog samengewerkt met de drukker en hij veranderde altijd zaken in het ontwerp die niet naar zijn gedacht waren en toen wij gingen met ons ontwerp wilde hij ook al vanalles veranderen.Mijn schoonzus haar drukwerk kwam van daar en hun misboekjes waren helemaal scheef afgewerkt. Voor die vent was dat geen probleem. Gelukkig hebben ze uiteindelijk met die mevrouw kunnen overeenkomen dat de boekjes toch herdrukt gingen worden. Wel een extra stressfactor want ze hadden de boekjes pas de dag voor de trouw...