Terug naar overzicht
Hallo Ilse,Wij hebben een hartvormige enveloppendoos gekocht bij Ava, daar kunnen we de kaartjes insteken tijdens de receptie. Daarna gaan ze achter slot en grendel.Groetjes,Véro
Vaak worden de dozen achter slot en grendel bewaart door de feestzaal.Groetjes
bedankt voor jullie reacties,ik ga eens naar de AVA denk ik voor zo een envoloppendoos.Ga ook eens bij de feestzaal informeren of ze deze dan achter slot kunnen zettenheel erg bedankt,ik trouw 8december 2007groetjes ilse
Hallo,De doos met enveloppen word dan bewaard in de kluis van de feestzaal.EEns vragen of ze die hebbenGroetjes
hallobest ook eens informeren bij de feestzaal. het gebeurt dat zij ook iets hebben om de enveloppen in op te bergen. zoals bij ons. Zij hebben zo een grote, rode brievenbus (van vroeger) die zij ter beschikking stellen.groetjesnathalie en Dries26.05.07
Hoi Ilse,Wij hadden ook een enveloppedoos voorzien, eigenlijk zelfs twee dozen, 1 voor de receptie en 1 voor de avondfeest, want daar was een uur tussen. Die van de receptie hebben we meteen na de receptie in de koffer van de auto gezet, die van de feest is na de ontvangst van de gasten naar de auto gebracht. Dit leek ons het veiligst. De auto stond veilig geparkeerd aan de feestzaal, dus daar moesten we zeker geen schrik voor hebben. groetjes,Wendywww.tom-wendy.be
HeyOnze feestzaal heeft een kluis waar zij dit gedurende het feest in opbergen...groetjes
Ik heb ook dit probleem... wij hebben een feestzaal zonder kluis. Het is een "alternatieve zaal" die we mogen gebruiken, zonder kluis dus. Ik weet niet echt waar we terecht kunnen met de omslagen. Ideeën zijn welkom!