Terug naar overzicht
hallo annemie, ik vind dat goed, bij ons is het jij alleen van marco borsato en voor de rest kalme muzieksuccesveke
Ja 't is een vrij vlot liedje en zo eensiets anders hé, maar zeker niet afgekeurd! Wij hebben een rustig liedje aan't begin en iets vlotter aan't einde van de viering...Doei,Vanessa
Annemie,Ik vind persoonlijk "A new day has come" nog prachtiger! Succes gagarandeerd!Groetjes,L
Hey,Bedankt voor de reacties,we gebruiken een "New day has come" al tijdens de communie. Maar ik kan nog wisselen hoor. We wilden ook starten met dit liedje,omdat tijdens de mis het allemaal rustige zijn en ons uittrede lied is ook eentje met veel "pit". Namelijk k 3 "trouwen",ik eentje dat zelden of nooit gebruikt wordt. wij vinden het een ideale afsluiter vooral voor onze kindjes en de vele kindjes die gaan aanwezig zijn. Daarmee wilde ik eerst starten met een liedje met veel "pit" ,dan rustig en dan naar buiten gaan met terug veel "pit".Annemie
Ik zou op een rustiger nummer binnenkomen en gedurende de mis pittigere nummers kiezen. Een nummer met Pit aan het einde vind ik helemaal geen slecht idee. Vorige week naar een trouwviering geweest, waar het slotnummer heel mooi was, maar heel sober. Dat vond ik geen mooi einde. Wij sluiten af met een Lang zullen ze leven. En als we naar buiten lopen een medley van onze lievelingsband, gespeeld op een trompet.