Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied

16-5-2007 12:09:53
Hallo,

Wat vinden jullie van I'm alive van Celine Dion als intredelied,niet zo zeer de tekst,maar wel het ritme van het liedje om de kerk binnen te gaan. Zouden nog kunnen veranderen,want we voor de gehele mis gebruiken we muziek van haar,wel rustigere liedjes. Maar toch jullie mening graag.

Annemie

Annemie
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 829

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik16-5-2007 12:15:52

hallo annemie, ik vind dat goed, bij ons is het jij alleen van marco borsato en voor de rest kalme muziek
succes
veke

vanessa
27-7-2007
 Meld misbruik16-5-2007 12:32:51

Ja 't is een vrij vlot liedje en zo eens
iets anders hé, maar zeker niet afgekeurd! Wij hebben een rustig liedje aan't begin en iets vlotter aan't einde van de viering...

Doei,
Vanessa

Laetitia
1-12-2007
 Meld misbruik16-5-2007 15:50:56

Annemie,

Ik vind persoonlijk "A new day has come" nog prachtiger! Succes gagarandeerd!

Groetjes,

L

Annemie
20-7-2007
 Meld misbruik16-5-2007 18:31:27

Hey,

Bedankt voor de reacties,we gebruiken een "New day has come" al tijdens de communie. Maar ik kan nog wisselen hoor. We wilden ook starten met dit liedje,omdat tijdens de mis het allemaal rustige zijn en ons uittrede lied is ook eentje met veel "pit". Namelijk k 3 "trouwen",ik eentje dat zelden of nooit gebruikt wordt. wij vinden het een ideale afsluiter vooral voor onze kindjes en de vele kindjes die gaan aanwezig zijn. Daarmee wilde ik eerst starten met een liedje met veel "pit" ,dan rustig en dan naar buiten gaan met terug veel "pit".

Annemie

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik16-5-2007 19:43:37

Ik zou op een rustiger nummer binnenkomen en gedurende de mis pittigere nummers kiezen. Een nummer met Pit aan het einde vind ik helemaal geen slecht idee. Vorige week naar een trouwviering geweest, waar het slotnummer heel mooi was, maar heel sober. Dat vond ik geen mooi einde. Wij sluiten af met een Lang zullen ze leven. En als we naar buiten lopen een medley van onze lievelingsband, gespeeld op een trompet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...