Terug naar overzicht
Ik heb een tip voor je die mij mij goed werkt: Sonja Bakker
Hallo Elke,Een vriedin van mij heeft voor haar trouw powerplate gedaan en dat heeft echt geholpen.Nu voor mijn trouw 10 mei 2008 ga ik bodystyling doen. je weet wel zo sporten en een warmelucht cabine.hoop je hiermee een beejte verder geholpen te hebben.GroetjesMaureen 10/05/2008
Hey,Ik heb geen tip om te vermageren maar wel een andere opmerking:Ik ben zaterdag mijn kleed gaan passen zodanig dat er retouches kunnen gedaan worden. Ik heb de raad gekregen om niet meer te vermageren want anders moeten er opnieuw aanpassingen worden gedaan. (met meerprijs)Ik denk dat je dus ofwel voor je eerste pas moet vermageren (en zo blijven, zeker niet aankomen) ofwel niet...Zelf had ik ook graag een kilo of 2 vermagerd voor mijn trouw... Zou dit eigenijk zo een groot verschil maken voor de kledij??Het hangt ook af van waar je vermagerd natuurlijk...Alvast veel succes!Els31/08/07
Zoals mijn naamgenootje hieronder zegt; ik denk inderdaad niet dat een paar kilo's zo'n verschil maken. Ik heb een maatje 36 en mijn kleed is besteld in een maat 40 omdat ik vrij brede heupen heb. De rok hangt toch open naar beneden (tenzij je een nauw aansluitend kleed hebt) dus vermageren aan je billen zie je niet. Probleem is eerder als je vermagert of verdikt aan je buik of borsten en je bovenstuk (vaak een bustier) niet meer goed zit. Ik ga binnen 3 weken voor mijn 1e pasbeurt en zal zorgen dat ik op dat gewicht blijf, dus ook niet vermageren. Anders heb je idd extra kosten en niet veel verschil in het zicht...Els22/09/07
Hey,Ik kan je aanraden om oefeningen te doen in een infraroodcabine. (à la Infraligne, Vigura in Oostende) Daar vermager je niet echt mee maar je verliest wel centimeters, zie website www.infraligne.be of www.vigura.be )Ik doe dat nu 6 maanden en ben al 23 cm kwijt, moet er wel bijzeggen dat ik niet echt teveel weeg, dus sommigen verliezen wel meer cm's.GroetjesKelly
Hallo,Een trouwkleed wordt echt op je figuur gemaakt,dus als je op bepaalde plaatsen wilt vermageren,is het beste te gaan sporten en de specifieke zones te trainen.Als je bv 2 kilo in gewicht verliest gaat je kledij wat soepeler zitten,maar ga je geen kleding maat verschil hebben,dat heb je pas als je ongeveer 4 kg vermagert of verzwaard.
Ben zelfs naar een diëtiste aan het gaan.Wilde ook maar 4 kg kwijt: nu nog 2!Doe dat heel traag en gezond, ook niet te drastisch. Valt tot nu toe goed mee.En mijn kleed zal nog wel passen zeker. 2 kg is niet meer zo erg veel. Zoals al eerder gezegd: op je benen zie je toch niks als je een kleed aanhebt.Succes!
hey,Ik ben ongeveer drie maanden geleden beginnen fitnessen met enkele vriendinnen (om het leuk te houden en elkaar te motiveren) en ik was bij mijn eerste pasbeurt 3 cm op mijn heupen kwijt en 5 cm op mijn taille. dit scheelde een volledige maat voor mijn kleed. Nu doen we 1 x per week step aerobic, 1 x per week figuurtraining en 1 x per week powerplate voor versteviging...
Hey,De beste tip die ik kan geven: Bodystyling (of concurrentie Infraligne). Daarmee vermager je op de gewenste plaatsen.Een bustier kan wel degelijk verkleind worden zonder dat het de vorm verliest.Groetjes, Sissi
hallo,door de goede reclame van mede-bruidjes op het forum ben ik enkele maanden geleden enthousiast aan bodystyling begonnenen intussen ben ik steeds enthousiaster:ik ben zonder veel moeite, gewoon door op kleine dingen te letten, zowat 8 kilo en 45 cm kwijtomdat ik ook niet wist hoe het zou verlopen voor de pasbeurt van mijn kleed heb ik eens naar de winkel gebeld en ze zeiden dat dat geen enkel probleem is, vooraleer ze een volledige maat moeten innemen moet je al een 12tal kilo's kwijt zijn en zelfs dat zou geen probleem zijn....veel succes!anja