Terug naar overzicht
hey,Ik heb al meeredere keren gezien:-iedere tafel een anders soort snoepje vb mars, snixkers, m&m,....-iederetafel een anders bloem-namen van plaatsen op de huwelijksreis bestemming-plaatsen waar jullie samen al geweest zeijn met een bijpassende foto vb venetie, parijs, londen (als je daar geweest eµbent he)- gewoon op muziek geen thema's maar iedere tafel een ander liedje- als je een speciale hobby hebt, zoals auto's soorten auto's-met kleuren werken-...ik hoop je hiermeer al iets verder geholpen te hebben, en anders moet je maar een zoekjen bij de andere vragen er staan er nog opgroetjesMaureen 10/05/08
Hey Evelien,wij gaan op elke tafel een foto van ons plaatsen. Aan de inkom liggen dan de bedankjes met naam gegroepeerd onder dezelfde foto's.Voor het gemak gaan we wel in het klein een nummertje bijzetten op de foto's, zodat de DJ ook weet in welke volgorde het mag afgeroepen worden.wij trouwen op 30 juni, het begint af te tellen hé
Hallo, ik heb al eens een feest gezien waarop de tafels namen hadden van filmen. Wanneer de mensen van die tafel binnen kwamen werd de muziek uit de film gespeeld. Heel leuk. Wij zelf doen het met namen van vissen omdat onze hobby duiken is.