Terug naar overzicht
Hoi Marjolijn,je hebt absoluut gelijk, als je alles bijeen telt komen de "vapeurs" toch wel op!Ik wou ook niet te veel geld uitgeven aan een paar schoenen dat ik waarschijnlijk maar 1 maal ga aandoen. Ik heb geluk gehad dat ik in de schoenenreus een paar champagnekleurige pumps gevonden heb die echt mooi bij mijn kleed gaan. Ze waren dan ook nog in reclame: 14,99 euro! Bij de zomerschoentjes kan je nu veel goud en brons vinden, kijk gewoon eens goed rond en hou een open gedacht. Een trouwschoen moet niet per se wit of ecru zijn. Voor 's avonds heb ik een paar bronzen ballerina's gevonden bij de JBC voor amper 10 euro. Bellerina-schoentjes dansen veel makkelijker dan hoge pumps en mijn voeten gaan tegen die tijd misschien al moe genoeg zijn!Groetjes, Mara.
Ik heb ook gewoon crèmekleurige zomerschoenen gekocht (+/-50,00 euro). Niet TE duur dus, en heel belangrijk: achteraf nog draagbaar. Van die "echte" trouwschoenen kan je maar 1 keer dragen vind ik.
Hoi,Ik heb net mijn schoenen gekocht in mijn bruidswinkel voor € 50...het kan dus ook niet te duur... Natuurlijk wel geen volledig leer, maar hoe vaak ga je ze aandoen...Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
In goedkopere schoenwinkelketens hebben ze vaak simpele witte schoenen.Ik heb zelf schoenen gekocht bij van Loock, niet goedkoop, maar het zijn echt toffe schoenen die ik nadien nog kan aandoen.